127688
۲۷ آذر ۱۳۹۶
در فرانسه؛

کسب نشان‌ «آب، طلای فرانسوی» توسط کودکان و نوجوانان ایرانی در مسابقه «لوئی فرانسوا»

کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری موفق به کسب جایزه‌های مسابقه هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۱۷ شدند.

به گزارش کودک پرس به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» با موضوع «آب، طلای آبی» برگزار شد و ۴۰ کشور با ارسال ۲ هزار و ۸۰۰ اثر در آن شرکت کرده بودند.

۶ عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این دوره از رقابت شدند.

تاثیر آب بر زندگی انسان‌ها و جانواران خشکی و دریاها به ویژه تاثیر آلودگی آب‌ها بر زندگی آبزیان دریایی از محوری‌ترین موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان برگزیده ایرانی در آثارشان به تصویر کشیده‌اند.

آندیا حیدری ۴ و نیم ساله از مرکز فرهنگی‌ هنری شماره ۲ کانون کرمانشاه و معصومه شرف‌الدینی ۸ ساله از مرکز فرهنگی‌ هنری طبس کانون خراسان‌ جنوبی موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این مسابقه شدند.

 

 

همچنین معصومه میراحمدی ۱۲ ساله از مرکز فرهنگی‌ هنری بابا حیدر کانون چهار محال و بختیاری، روشا بابایی ۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری آفرینش‌های تهران، محمدصدرا تقی‌نژاد ۵ ساله از مرکز فرهنگی‌ هنری قائن کانون خراسان‌ جنوبی و «مهسا فریدونی ۱۱ساله از مرکز فرهنگی‌ هنری پلدختر کانون لرستان دیپلم‌های افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.

 

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۴۷ اثر در مسابقه‌ بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده بود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار