127664
۲۷ آذر ۱۳۹۶
وعده‌ای که محقق شد؛

حضور عمو فیتیله‌ای در جمع دانش‌آموزان محله محروم «اسلام‌آباد» گنبدکاووس+ تصاویر

محمد مسلمی مجری و بازیگر برنامه‌های کودک تلویزیون با عمل به وعده خود در جمع دانش‌آموزان محله اسلام‌آباد گنبدکاووس حاضر شد.

به گزارش کودک پرس ، محله محروم و کم‌تر توسعه یافته «اسلام‌آباد» یک از سکونت‌گاه‌های غیرمجاز شهرستان گنبدکاووس بود که پس از سال‌ها سکونت افراد مختلف از جمله اتباع بیگانه و عدم دریافت هیچ کمک دولتی به دلیل محدودیت و ممنوعیت قانونی کمک به سکونت‌گاه‌های غیرمجاز بالاخره و پس از تلاش‌های بسیار جمعی از فعالان رسانه‌ای و فرهنگی شهرستان و حمایت محمد حمیدی فرماندار ویژه سابق گنبدکاووس این محله با الصاق به روستای قلندرآباد از بلاتکلیفی خارج و خدمات‌دهی به آن نیز طبق قانون مجاز اعلام شد.

اما این اتفاق که با رشد و پیشرفت عمرانی و بعضا آبادانی روستا همراه شد و با هجوم ادارات و نهادهای خدمت‌رسان در قالب طرح شهید شوشتری وسعت و کیفیت بیشتری به خود گرفت نتوانست جای خالی اقدامات فرهنگی، اجتماعی و نیازهای عاطفی و روانی مردم این منطقه را مرتفع کند و خلاءهای به وجود آمده ناشی از سال‌ها دیده نشدن و عدم امکان برخورداری از بسیاری از امکانات و برنامه‌های شاد و مفرح تنها بخشی از کاستی‌هایی است که باید در کنار توسعه عمرانی به آن توجه می‌شد.

 

 

اما اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در ابتکار و اقدامی جالب با برقراری ارتباطی تلفنی با محمد مسلمی یکی از مجریان توانمند، باسابقه و خوب برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون و یکی از اعضای گروه عموهای فتیله‌ای از وی قول گرفته بود که در همین سال تحصیلی و در نخستین فرصت به شهرستان گنبدکاووس عزیمت کرده و در جمع دانش آموزان محله محروم و کم‌تر توسعه یافته اسلام‌آباد این شهرستان حاضر شود.

محمد مسلمی روز گذشته با حضور در سالن همایش‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که به دعوت اداره آموزش و پرورش و حمایت مالی موسسه سبزگامان بسکی صورت گرفت به وعده خود عمل کرده و در جمع دانش آموزان محله اسلام‌آباد گنبدکاووس حاضر شد که در فضایی شاداب و دلنشین به اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای این عزیزان مشغول شد.

 

 

این برنامه شاد و بسیار نشاط‌آور که با استقبال بی‌نظیر دانش آموزان دبستان محله اسلام‌آباد مواجه شد توانست بار دیگر لبخند شادمانی و بهجت را بر لبان خشکیده کودکان و نوجوانان محروم و مستضعف این محله بنشاند و بار دیگر نشان دهند که امید به زندگی و پیشرفت همچنان در میان نسل‌های مختلف شهرستان پویا و سرزنده گنبدکاووس ساری و جاری است.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور جمعی از خانواده‌های دانش آموزان و برخی از مسوولان شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، از سوی موسسه سبزگامان بسکی که یکی از سازمان‌های مردم نهاد در حوزه اقدامات اجتماعی و خیریه به ویژه حفظ و حراست از محیط زیست است تعداد 10 عدد دوچرخه و تعداد 100 جلد کتاب به عنوان هدیه به دانش آموزان حاضر اهدا شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار