موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
125127
۱۸ آذر ۱۳۹۶
مهدویت در بازار نشر؛

روایتگری مصور از معارف مهدوی در «نسیم موعود»

«نسیم موعود» نخستین درسنامه مصور با محوریت معارف مهدوی توسط واحد كودك و نوجوان مركز تخصصی مهدویت منتشر شده است.

به گزارش کودک پرس ، کتاب «نسیم موعود» به عنوان اولین درسنامه مصور با محوریت معارف مهدوی در 112 صفحه، توسط واحد كودك و نوجوان مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و از سوی بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) منتشر شده است.

كتاب درسنامه نسیم موعود به عنوان اولین درسنامه مصور با محوریت معارف مهدوی، توسط واحد كودك و نوجوان مركز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و به كوشش جناب حج الاسلام والمسلمین محمدرضا ثقفی تهیه و تدوین شده است.

این كتاب بر خلاف كتاب هایی كه با معرفی شناسنامه ای حضرت حجت(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) شروع شده و بقیه مطالب مهدوی را به دنبال آن ذكر می كنند، به شیوه ای كاملا جدید و متفاوت نگارش یافته كه شامل دو چشم انداز و هفت نسیم است. در چشم انداز اول كه شامل سه نسیم می شود جهان در عصر ظهور و در چشم انداز دوم كه شامل چهار نسیم است مطالبی درباره شرایط حكومت عدل جهانی امام مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)، امام مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) در نگاه قرآن و روایات و امام مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) در یك نگاه آمده است.

 

با توجه به تنوع طلبی و به روز بودن نسل جوان، سعی شده صفحات كتاب كاملا زیبا و جذاب به همراه تصاویر مربوط به متن و به صورت چهار رنگ طراحی شود كه در نوع خود كم نظیر است.

گفتنی است، این کتاب ۷۰ هزار ریال قیمت دارد که علاقه مندان می توانند برای خرید آن با شماره تلفن ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند و یا به سایت www.Mahdaviat.ir مراجعه کنند.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار