123891
۱۳ آذر ۱۳۹۶

حمله موشکی به نیروگاه اتمی کمترین پاسخ به سه‌سال کودک‌کُشی در یمن بود/ مردم از اقدام انصارالله خوشحالند

علی جعفر خبرنگار شبکه خبری المسیره یمن گفت: اصابت این موشک به مقر نیروگاهی در ابوظبی حکایت از آن دارد که انصارالله یمن هنوز گزینه‌های زیادی روی میز دارد.

به گزارش کودک پرس، «علی جعفر» خبرنگار شبکه خبری المسیره‌ یمن در خصوص هدف قرار دادن نیروگاه هسته‌ای امارات توسط موشک‌های کروز یمنی گفت: دیروز انصارالله یمن با علی عبدالله صالح در این کشور درگیری و تنش داشتند، اما از آنجا که انصارالله جزئی از مردم هستند، توانستند با اتحاد نیروهای امنیتی و مردم این توطئه را خاموش کنند.

 

وی افزود: خاموش کردن این توطئه نشان داد مردم انصارالله در برابر توطئه کشورهای عربی ساکت نمی‌شوند. اصابت این موشک به مقر نیروگاهی در ابوظبی حکایت از آن دارد که انصارالله یمن هنوز گزینه‌های زیادی روی میز دارد.جعفر با بیان اینکه این موشک‌ها ساخت خود یمن است ادامه داد: انصارالله یمن توانایی ساخت موشک بالستیک دارد و در حقیقت استفاده از این موشک‌ها به معنی بالا بردن بُرد موشک‌های قدیمی بود.

 

خبرنگار شبکه یمنی المسیره با بیان اینکه در آینده خبرهای خوشی برای مردم یمن خواهیم داشت، گفت: مردم این کشور نیز از این اتفاق بسیار خوشحالند، چون یمن اولین کشوری است که توانست نیروگاهی درامارات را بزند و حداقل یک پاسخ جزئی به این همه ظلم و کودک کشی و ویرانی مردم یمن به کشورهای متجاوز بدهد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار