123157
۱۱ آذر ۱۳۹۶

اجرای طرح «کتابخانه ملی فرزند دانا»

طرح «کتابخانه ملی فرزند دانا» در دبستان غیر دولتی رسالت بوشهر رونمایی شد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش کودک پرس، طرح «کتابخانه ملی فرزند دانا» با حضور مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در دبستان غیر دولتی رسالت بوشهر رونمایی شد.

زینی‌وند در این مراسم اظهار داشت: در این طرح به تعداد دانش‌آموزان هر کلاس، یک کتاب توسط خود دانش‌آموز به کتابخانه اهدا شده و این کتاب‌ها بین دانش‌آموزان دست به دست می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح هر دانش‌آموز به تعداد دانش‌آموزان کلاس، کتاب‌ها را خوانده است که البته این انتظار می‌رود حداکثر هفته‌ای یک کتاب خوانده شده و گزارش آن به کلاس ارائه شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ارزش کتاب بسیار زیاد است و دانش‌آموزان باید به این سمت سوق داده شوند.

وی یادآور شد: طبق نظریه دانشمندان اساس زندگی انسان‌ها در همان دوران اولیه زندگی پایه گذاری می‌شود؛ هر چه در این دوران یادگیری بیشتر باشد، مبنای موفقیت شما دانش‌آموزان هم در آینده بیشتر می‌شود.

زینی‌وند خاطرنشان کرد: با مطالعه و عادت به کتاب خواندن، قطعاً علم شما دانش‌آموزان رشد می‌کند و با مطالعه کتاب‌های غیر درسی، کتاب‌های درسی بسیار ساده تر به نظر می‌رسد؛ علمی که شما در دوران کودکی یاد می‌گیرید، مانند نقشی است که بر روی سنگ حک شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار