247638
۱۵ شهریور ۱۴۰۲
اکران مستند بچه دزد

مستند کودک ربوده شده ایرانی در دانمارک رونمایی می‌شود

این مستند روز شنبه 18 شهریورماه 1402 از ساعت 19 در سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، تقاطع حافظ رونمایی و اکران می شود.

به گزارش کودک پرس ، داریوش حیدری کودک مظلوم ایرانی است که حدود 4 سال است توسط دولت دانمارک به دلایل واهی از پدر و مادر خود جدا شده است و تلاش های خانم حمیده سلامتی مادر داریوش، برای بازگرداندن فرزندش به ایران تاکنون ناموفق بوده است و به نتیجه مثبتی منجر نشده است.

داستان پر فراز و نشیب داریوش حیدری در 4 سال اخیر و ماجرای توقیف او توسط دولت دانمارک، در مستند «بچه دزد» روایت شده است و قرار است این مستند روز شنبه 18 شهریورماه 1402 از ساعت 19 در سالن مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، تقاطع حافظ رونمایی و اکران شود.

مستند «بچه دزد» از تولیدات جدید مرکز مستند سفیر فیلم است و کارگردانی و تهیه کنندگی آن بر عهده علی پورمومن بوده است.

در این مراسم علاوه بر نمایش مستند، علی پورمومن کارگردان مستند و حمیده سلامتی مادر داریوش به سخنرانی خواهند پرداخت و به پرسش حضار پاسخ خواهند داد. طبق گفته عوامل سازنده این مستند، مستند «بچه دزد» تلاشی برای نشان دادن مظلومیت داریوش حیدری و خانواده اوست و امید می رود با اکران های عمومی این مستند در جشنواره های داخلی و خارجی و انتشار در فضای مجازی، جریانی برای رهایی داریوش و بازگشت او به کشور فراهم شود.

حضور علاقمندان و اصحاب رسانه در این مراسم آزاد است و پس از رونمایی این مستند، ارسال آن برای جشنواره های مختلف داخلی و خارجی آغاز خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار