248474
۱۶ مهر ۱۴۰۲
جشنواره فیلم کودک

جزئیات اکران آثار سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم کودک در روز دوم

جزئیات اکران آثار دومین روز سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینماهای اصفهان اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، آثار اکران شده یک شنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲ در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سینماهای اصفهان به شرح زیر است و مخاطبان می‌توانند به تفکیک روزانه از آثار اکران شده مطلع شوند.

پردیس سنیمایی ساحل

(ساقه بامبوی سرخ) ساخت کشور چین و مخاطب نوجوان در سالن عالی قاپو ویژه هنرمندان و اهالی رسانه و میهمانان ساعت ۱۷ اکران می‌شود.

در سالن گیشه ۷ نیز که ویژه اهالی رسانه و هنرمندان است، فیلم‌های (هوک) ساخته حسین ریگی ویژه نوجوانان در ساعت ۱۵.۳۰ و (کاپیتان) اثر محمد حمزه‌ای ساعت ۱۷.۳۰ روی پرده سینما می‌رود.

در سالن زنده رود ویژه عموم مردم نیز در ساعت ۱۵ و سانس اول (استعداد من) اثر حمید عبداللهی نجف آبادی با مخاطب کودک و نوجوان و فیلم (آلفا و روبات نابودگر) در سانس دوم به کارگردانی شهرام قدیری اکران می‌شود.

سالن نصف جهان نیز که ویژه داوران و دانش‌آموزان و معلولان است در سانس اول برای مخاطبان دانش آموز پسر فیلم (استعداد من) اثر حمید عبداللهی نجف آبادی را به روی پرده سینما نمایش می‌دهد. سانس سوم ساعت ۱۴ فیلم (ملکه آلیشون) به کارگردانی ابراهیم نورآور محمد اکران می‌شود و سانس چهارم (ایلیا، جست و جوی قهرمان) اثر سید علی موسوی نژاد و سانس پنجم از ساعت ۱۹ به مجموعه کوتاه و پویانمایی اختصاص دارد.

پردیس سینمایی چهارباغ

در سالن نقش جهان ویژه دانش‌آموزان پسر شاهد اکران (کاپیتان) اثر محمد حمزه‌ای در سانس اول ساعت ۹ صبح خواهیم بود. سانس دوم نیز (سفر به تاریکی) به کارگردانی علی بصیری نیک در ساعت ۱۱:۳۰ و در سانس سوم (قهرمان من) به کارگردانی مرتضی آتش زمزم اکران می‌شود. (مسافری از گانورا) اثر سید احمد علمدار در ساعت ۱۶:۳۰ به نمایش درمی‌آید و در سانس آخر به مجموعه کوتاه و پویانمایی اختصاص دارد.

سالن شیخ بهایی که ویژه عموم مردم است که (ایلیا، جست و جوی قهرمان) اثر سید علی موسوی نژاد را در سانس ساعت ۱۶ به اکران می‌گذارد و فیلم (ملکه آلیشون) به کارگردانی ابراهیم نورآور محمد ساعت ۱۸ اکران می‌شود.

سالن چهلستون ویژه عموم مردم در سانس ساعت ۱۵ فیلم سینگو اثر علیرضا محمدی و ساعت ۱۷ سیارک مهدی حسینی وند را به نمایش می‌گذارد.

سالن سوره (حوزه هنری اصفهان) به اهالی رسانه و هنرمندان اختصاص دارد و در چهار سانس مختلف به ترتیب آثار (در آغوش درخت)، (سفر به تاریکی)، (جویندگان عسل) و سرزمین مادری را به دید مخاطبان می‌رساند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار