123122
۱۱ آذر ۱۳۹۶

مدرسه‌ مدیریت پارک‌های علم و فناوری در اصفهان تاسیس شود

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی درست به زودی شاهد تاسیس مدرسه‌ مدیریت پارک‌های علم و فناوری در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان باشیم.

به گزارش کودک پرس، مسعود برومند در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تاکنون دستاوردهای علمی و پژوهشی بسیاری داشته است و در این زمینه با ایجاد امکانات مناسب و حمایت از پژوهشگران در موضوعات مختلف علمی بسیار موفق عمل کرده است.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه پارک‌های علم و فناوری در کشور افزود: کمتر افرادی در کشورمان به شکل هم‌زمان دارای قدرت علمی و تحلیل‌های مناسب اقتصادی هستند و بر این اساس لازم است مدیرانی با تجربه و متخصص به منظور مدیریت پارک‌های علم و فناوری در کشور تربیت کنیم.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر  توسعه خوب پارک‌های علم و فناوری در کشور در طول سال های گذشته و حمایت دولت از توسعه این پارک‌ها، تاکید کرد: همان‌گونه که شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در زمینه‌های مختلف پیشتاز بوده است امیدواریم با برنامه‌ریزی درست به زودی شاهد تاسیس مدرسه‌ مدیریت پارک‌های علم و فناوری در این شهرک به منظور تربیت مدیران آینده این پارک‌ها باشیم.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار