122767
۰۸ آذر ۱۳۹۶

تلاش فرنگی‌کاران نوجوان اردبیلی برای آخر نشدن/ سقوط کشتی فرنگی اردبیل به سطح دوم مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران فرنگی‌کار نوجوان اردبیلی در بین ده تیم حاضر در مسابقات قهرمانی کشور، برای کسب عنوان نهمی به مصاف تیم منتخب سیستان و بلوچستان خواهند رفت.

به گزارش کودک پرس از اردبیل، فرنگی‌کاران نوجوان اردبیلی که با صعود به سطح اول مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور تحسین بسیاری از کارشناسان و مربیان را در پی داشتند، با کسب نتایج ضعیف در این مرحله به سطح دوم کشتی قهرمانی کشور سقوط کردند.

تیم منتخب استان اردبیل که در دور مقدماتی با تیم‌های مازندران، لرستان، خراسان رضوی و قم همگروه بود با قرار گرفتن در جایگاه انتهای گروه برای کسب عنوان نهمی مسابقات باید به دیدار سیستان و بلوچستان رفته و شانس خود را برای آخر نشدن امتحان کند.

تیم سیستان بلوچستان نیز با قبول شکست در مقابل تیم‌های فارس، تهران، توابع تهران و خوزستان همانند تیم اردبیل در گروه خود به عنوان پنجمی بسنده کرد تا دو تیم تا ساعتی دیگر برای انجام دیدار آخر خود در این مرحله از مسابقات در تلاش باشند.

در مرحله مقدماتی شکست 7-3 فرنگی‌کاران اردبیلی در مقابل تیم منتخب استان قم و باخت‌های سنگین دیگر در مقابل لرستان و مازندران با نتیجه مشابه 8-2 کار را برای نوجوانان اردبیلی سخت‌ کرد تا این تیم در آخرین دیدار خود در مقابل خراسان رضوی امید به برتری داشته باشد؛ اما تلاش آخر نیز بی‌نتیجه ماند تا در این رقابت‌ها نوجوانان فرنگی‌کار استان راه به جایی نبرند.

به گزارش کودک پرس از اردبیل، کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار کشتی‌گیران نوجوان استان اردبیل نیازمند بررسی و آسیب‌شناسی دقیق داشته تا با درنظر گرفتن علت کسب این نتایج، دلایل فاصله گرفتن کشتی استان از سطح اول مسابقات تبیین شود؛ لازم به ذکر است در زمان‌های نه چندان دور، کشتی فرنگی استان اردبیل به یکی از قطب‌های کشتی کشور تبدیل شده بود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار