موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/اردبیل
244667
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

کارآفرین اردبیلی از ۱۲۰ کودک یتیم نیازمند حمایت کرد

کارآفرین نیکوکار اردبیلی، حمایت از ۱۲۰ کودک یتیم نیازمند را برعهده گرفت.

به گزارش کودک پرس ،یعقوب عباسی، کارآفرین و نیکوکار اردبیلی درباره فعالیت‌های خود و همکاری با کمیته امداد گفت: قبل از اینکه به تولید رویه درب اقدام کنم حدود ۷۰درصد این محصول از کشور چین وارد می‌شد و حدود ۳۰ درصد هم از ترکیه وارد می‌شد و تولید داخلی نداشتیم و هم‌اکنون بازار داخل را تامین می‌کنیم و مازاد را به هفت کشور صادر می‌کنیم.

این کارآفرین خوش‌فکر ادامه داد: هم اکنون ۶۱۴ نفر به طور مستقیم با کارخانه‌های من همکاری دارند که اغلب از خانواده‌های نیازمند هستند.

عباسی درباره گسترش فعالیت‌های نیکوکارانه خود اظهار کرد: هفت خط تولید جدید درحال نصب داریم که در این خطوط جدید حدود ۸۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

نیکوکار اردبیلی که حامی ۱۲۰ کودک یتیم در طرح اکرام ایتام و محسنین است، یادآور شد: ایتام استعداد‌های بسیاری دارند و باید درخصوص تعلیم و تربیت آن‌ها اهتمام داشته باشیم. برای مثال یک نوجوان یتیم که به صورت کارآموز در کارخانه مشغول کار شده بود، چنان نخبگی از خود نشان داد که هر جا مهندسان، ناتوان از رفع مشکل می‌شوند، او مشکلات فنی کارخانه را حل می‌کند.

وی با اشاره به به تشکیل خانواده معنوی ایتام استان اردبیل، افزود: وقتی حمایت معنوی از ایتام استان اردبیل مطرح شد تعدادی از خیران استان دور هم جمع شدند و هسته اولیه این خانواده معنوی را بنیان گذاشتند و تعداد دیگری از خیران و نخبگان علمی از استان اردبیل برای شکل‌گیری خانواده و حمایت از ایتام استان، اعلام آمادگی کردند که مقرر شد نیکوکاران استان اردبیل به خانواده معنوی و حمایت کننده ایتام بپیوندند.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار