122409
۰۷ آذر ۱۳۹۶
سرگذشت تلخ بزرگمرد کوچک ریگانی؛

زخم بستر نوجوان ۱۵ساله را زمین‌گیرکرده /گلریزان برای جمع‌آوری کمک مردمی

حسین روهینا دانش‌آموز ۱۵ ساله‌ ساکن روستای بمبویان از توابع شهرستان ریگان، چهار سال است که دوران نوجوانیش را بدون هیچ تحرکی می‌گذراند.

به گزارش کودک پرس ، سال ۹۲ زمانی که حسین روهینا در کلاس پنجم دبستان مشغول تحصیل بود به علت رنج و مشکلات زندگی مجبور می‌شود به مرکز استان سفر کرده و به کار ساختمانی مشغول ‌شود و در یکی از همین روزهای سخت تامین مخارج خانواده مابین دستگاه بالابر برقی قرار می‌گیرد و قطع نخاع می‌شود.

اکنون چهار سال است که حسین روهینا هیچگونه حرکتی ندارد و به دلیل عدم توان تامین هزینه‌های فیزیوتراپی، کاملا زمینگیر شده و زخم بسترهای شدیدی بدنش را درگیر کرده است.

تعدادی از معلمان شهرستان ریگان آستین همت را بالا زده‌اند تا به یاری این دانش‌آموز بشتابند و علاوه بر اینکه در منزل به وی آموزش می‌دهند با همراهی گروهی از خیران مقدماتی برای معالجه این دانش‌آموز فراهم کرده‌اند.

 

پزشکان امید به برگشت حسین روهینا را بسیار بالا می‌دانند و در روزهای آتی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

عبدالرضا محبی‌نژاد معلم این دانش‌آموز ریگانی اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از منزل این دانش‌آموز داشتیم به همت معلمان شهرستان تلاش می‌کنیم تا به یاری او برویم.

وی افزود: جشن گلریزان برای این دانش‌آموز در نظر گرفته‌ایم که مبالغی را برای درمان او جمع‌آوری کنیم.

محبی‌نژاد تصریح کرد: هزینه‌های عمل جراحی این دانش‌آموز زیاد است و چشم انتظار یاری خیران هستیم.

خیرانی که تمایل به همکاری برای معالجه این نوجوان 15 ساله ریگانی را دارند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 6037997365930354 عبدالرضا محبی‌نژاد معلم این دانش‌آموز واریز کنند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار