موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
131031
۱۰ دی ۱۳۹۶

رونمایی از سرود خواننده دهه هشتادی برای ۹ دی

سرود «بیعت» کاری از کانون تخصصی هنرهای نمایشی خمینی شهر و آخرین اثر محمدحسین رضایی خواننده نوجوان ارزشی است که شعرش را علی فردوسی سروده و آهنگساز آن پیمان فروتن است.

به گزارش کودک پرس ، محمد حسین رضایی خواننده نوجوان 15ساله که آثاری با مضمونهای انقلابی و ضد استکباری با حمایت کانون تخصصی هنرهای نمایشی خمینی شهر تولید کرده در تازه ترین کار خود به 9دی پرداخته است.

 

محمدجواد حاجیان مدیر کانون تخصصی هنرهای نمایشی خمینی شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: «بیعت» دوازدهمین سرودی است که توسط محمد حسین رضایی در مصلی خمینی شهر اصفهان همزمان با گرامیداشت حماسه 9دی رونمایی شد.

وی افزود: این اثر با سرودهای قبلی وجه تمایزش ولایت است که در این سرود پررنگ تر است.

حاجیان ادامه داد: خالق شعر سرود «بیعت» علی فردوسی است و آهنگساز آن پیمان فروتن است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز حمایتهای مالی را عهده دار گردیده است و این سرود پس از رونمایی توسط شبکه های سراسری سیما و شبکه دو و امید هم پخش میشود.

 

گفتنی است محمدحسین رضایی متولد سال 81 و در پایه نهم در حال تحصیل است. اثرهای دیگر این نوجوان انقلابی با موضوعاتی چون مدافعان حرم، حضرت امام رضا علیه السلام، حجاب، مادر و انتخابات است.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار