180062
۱۶ مهر ۱۳۹۷

ارائه‌ الگو‌های هویتی سالم به نوجوانان؛ وظیفه‌ رسانه‌های خودی

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره هرمزگان با بیان اینکه نوجوان در دوران بلوغ، به دنبال الگو‌های در محیط اطراف خود می‌گردد، گفت: این انتخاب الگو‌ها می‌تواند باعث هدایت و یا انحراف نوجوان شود.

به گزارش کودک پرس ، لیلا فریادی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه جهانی شدن رسانه‌ها و رسانه‌های بدون مرز، نه تنها در غرب بلکه در تمامی کشور‌ها خطر بحران هویت و تضعیف هنجار‌های اجتماعی را به همراه دارد، اظهار کرد: وظیفه‌ رسانه‌های خودی نهادینه کردن فرهنگ خود در جامعه و ارائه‌ الگو‌های هویتی سالم به نوجوانان است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه نوجوان در دوران بلوغ، به دنبال الگو‌های در محیط اطراف خود می‌گردد، افزود: این انتخاب الگو‌ها می‌تواند باعث هدایت و یا انحراف نوجوان شود.

فریادی افزود: پس در اینجا لازم است که ما به‌عنوان یک والدو یا یک مربی آگاه و دلسوز، او را هدایت کنیم تا به موقع الگو‌های صحیح را شناسایی کند و علاوه بر این والدین و مربیان خود باید به‌عنوان یک الگوی عملی برای نوجوان باشند.

این کارشناس فرهنگی در پایان گفت: نیاز‌های نوجوان را درک کنیم و با توشجه به نیاز‌های آنان، با آن‌ها همراهی و همدلی کنیم و آنان را در مسیر هدایت و تعالی قرار دهیم.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار