177077
۰۱ مهر ۱۳۹۷
فوتبال بانوان مقدماتی قهرمانی آسيا؛

مهينی: برای صعود از جان مايه گذاشتيم

سرمربی تيم ملی فوتبال بانوان نوجوان گفت: ملی پوشان برای راهيابی به دور دوم رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسيا مقابل حريفانشان از جان و دل مايه گذاشتند.

به گزارش کودک پرس ، شادي مهيني افزود: براساس قرعه کشي انجام شده در اين دوره از رقابت ها در گروه C با تيم هاي مارياناي شمالي، تايلند، تاجيکستان و سنگاپور همگروه بوديم و توانستيم با غلبه بر رقباي خود به دور دوم رقابت هاي مقدماتي قهرماني آسيا صعود کنيم.

وي گفت: از آن جا که تايلند ميزبان دور نهايي رقابت هاي انتخابي قهرماني آسياست حضورش در اين مرحله از رقابت ها جنبه تشريفاتي داشت، با توجه به برنامه اي که از تيم ها داشتيم براي هر بازي با شيوه تاکتيکي خاص خود وارد زمين شديم، از تيم مارياناي شمالي تنها يک فيلم کوتاه در اختيارمان بود با اين وجود برنامه ريزي وسيعي را براي مقابله با تاکتيک هاي آن ها در نظر گرفتيم و بازيکنان به خوبي برنامه ها را اجرا کردند و موفق شديم آن ها را د ر گام نخست شکست دهيم، براي رويارويي با تيم ميزبان کار سختي را در پيش داشتيم چرا که آن ها در خانه خود بازي مي کردند.
سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان نوجوان تصريح کرد: بازيکنان در مقابل سنگاپور کار سخت و سنگيني را در پيش داشتند با توجه به شناختي که از مهره هاي کليدي حريف داشتيم راه نفوذي آن ها را شناخته و بهترين برنامه ريزي را براي مهار آن ها در نظر گرفتيم و به اجرا در آورديم و فرصت را براي گلزني خودمان به وجود آورديم.

مهيني افزود: در بازي برابر تاجيکستان، براي شناسايي فوتباليست هاي تاجيک بازي آن ها را با تيم تايلند در روز نخست را به دست آورديم و در همه نقاط موارد فني را مورد بررسي قرار داديم، خوشبختانه در نيمه نخست موفق شديم براي 2 بار دروازه حريف را باز کنيم اما در نيمه دوم با تغييرات تاکتيکي که انجام داديم بازي را هشت بر صفر به پايان رسانديم و به عنوان تيم پيروز ميدان را ترک کرديم.

وي گفت: ما بايد آخرين بازي را در برابر تيم ملي تايلند برگزار کنيم، بايد قدرت مان را در برابر تيم پنجم آسيا به نمايش بگذاريم اين در حالي است که شاگردانم بازي هاي سخت و سنگيني را در برابر حريفان مدعي خود به نمايش گذاشته اند و از نظر جسماني تحليل رفته اند و از نظر فيزيکي بسياري از مهره هاي تيم آسيب پذير شده اند، سعي مي کنيم با تمام قوا مقابل اين تيم ظاهر شويم.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار