176152
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
فوتبال بانوان نوجوان انتخابی آسيا؛

جهانچی: دنبال گرفتن مزد زحماتمان هستيم

مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان می‌گوید امیدوارم مزد ماهها تلاش خود را در این دوره از بازیها بگیریم و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

به گزارش کودک پرس ، معصومه جهانچی درباره وضعیت بازیکنان گفت: با توجه به تمریناتی که در این دو روز انجام دادیم، خوشبختانه از لحاظ روحی بازیکنان نشان دادند که به آمادگی نسبی رسیده اند و می خواهند در هر بازی با امتیاز از زمین مسابقه بیرون بیایند.

وی در ادامه درباره بازی امروز برابر ماریانا شمالی گفت: شناختی کاملی از این تیم نداریم، فقط فیلم بازیهای آنها را دیدیم و برای بازیکنان آنالیز کردیم. اگر بچه ها تمام نکاتی را که در تمرینات انجام دادند، امروز در زمین مسابقه به اجرا بگذارند، بازی راحتی برابر این تیم خواهیم داشت. اما باید این نکته را هم یادآور شوم تیم ها در حال رشد و پیشرفت هستند و هیچ تیم آسانی در فوتبال وجود ندارد.مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اظهار داشت: تقریبا بیشتر بازیکنان این تیم از رده های زیر 14 ، 15 سال تیم ملی آمده اند. بجز دو یا سه بازیکن که از اردوهای استعدادیابی که در سطح کشور برگزار به این تیم ملحق شدند.

وی درباره شناخت دیگر حریفان گفت: شهریورماه سال گذشته تیم ملی نونهالان برای شرکت در تورنمنت بین المللی به تاجیکستان آمد و توانست این تیم را شکست بدهد. با سنگاپور تجربه بازی نداشتیم و فقط فیلم بازی هاشان را آنالیز کردیم. تایلند هم در آسیا در رده پنجم قرار دارد. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند از حیثبت فوتبال نوجوانان ایران دفاع کنند و بتوانند به مرحله نهایی این رقابتها که به میزبانی تایلند برگزار می شود، حضور داشته باشند.

 

جهانچی در پایان گفت: آنچه مسلم خیلی زمان مانده تا به فوتبال ایده آل خوب برسیم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال از رده های پایه فوتبال بانوان به خوبی حمایت می کنند. زمانی که من بازیکن تیم ملی بودم ، فقط یک تیم ملی فوتبال بانوان داشتیم. اما در حال حاضر 4 رده سنی در بخش فوتبال بانوان داریم. امیدوارم بچه ها از این فرصت هایی که فدراسیون برای آنها ایجاد می کند به خوبی استفاده کنند تا بتوانیم در آینده مانند تیم ملی فوتسال بانوان، یک تیم ملی فوتبال بزرگسال خوب نیز داشته باشیم.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار