174967
۱۸ شهریور ۱۳۹۷
مرگ مشکوک پسر ۱۰ ساله

مرگ مشکوک و جنجالی یک کودک 10 ساله در شیراز !

به دنبال وقوع یک مورد مرگ مشکوک پسر ۱۰ ساله ای در شیراز و انتساب علت مرگ به مسمومیت ناشی از مصرف فست فود،دکتر علی همتی گفت: نمونه برداری از تمام خوراکی ها و نوشیدنی های واحد فست فود، برای مشخص شدن علت مرگ انجام شده است.

به گزارش کودک پرس ، دکتر علی همتی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  گفت: در جریان انتشار خبری مبنی بر فوت یک پسر 10 ساله و ربط دادن علت فوت به مسمومیت ناشی از مصرف فست فود هستیم و بلافاصله اقدامات لازم برای مشخص شدن دقیق علت فوت را در دستور کار قرار داده ایم. همتی تصریح کرد: من نیز مانند دیگر شهروندان این خبر را در فضای مجازی دیده و موضوع را دنبال کرده ام و هنوز موضوع علت وقوع مسمومیت به لحاظ پزشکی و علت دقیق فوت مشخص نشده است. وی افزود: نمونه برداری از تمام خوراکی ها و نوشیدنی های واحد فست فود مربوط که افراد، مسمومیت کودک فوت شده را به آن واحد ربط می دادند؛ انجام شد و همچنین از پزشکی قانونی خواستیم تا عامل مرگ این کودک را اعلام کند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: تا دو روز آینده نتیجه نمونه برداری و گزارش پزشکی قانونی را به رسانه ها اعلام خواهیم کرد. ؛ سه روز قبل در فضای مجازی خبری مبنی بر فوت یک کودک 10 ساله منتشر شد و انتشار دهندگان خبر مدعی بودند که کودک فوت شده بعد از مصرف فست فود دچار علایم مسمومیت شده و بعد از مراجعه به بیمارستان و به رغم انجام روند درمان؛ بعد از چند ساعت فوت کرده است.

انتشار این خبر در شرایطی که طی ماه های اخیر چندین واحد فست فود، رستوران و بستنی فروشی با برندهای معروف از سوی مراجع بهداشتی و به دلیل رعایت نکردن اصول اولیه بهداشتی تعطیل و پلمب شده بود؛ موجی از نگرانی را در شهروندان شیرازی دامن زده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار