251173
۱۴ بهمن ۱۴۰۲
مسمومیت

سم پاشی غیراصولی، نوزاد 6 ماهه و کودک 5 ساله را به کام مرگ کشاند

در این حادثه نوزاد پسر ۶ ماهه در حوالی ظهر و پسر پنج ساله این خانواده عصر روز پنجشنبه به دلیل مسمومیت شدید جان باخت، مادر خانواده نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری است اما پدر خانواده از بیمارستان ترخیص شده است.

به گزارش کودک پرس ، سم پاشی غیراصولی منزل می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد،  پدر خانواده روز دوشنبه از طریق یکی از سایت های واسطه گر برای دفع حشرات موذی در طبقه پایین ساختمان خود سم‌ پاشی را استخدام کرده است و پس از سم پاشی، گاز کشنده این سموم به مرور به طبقه بالا نفوذ و چهار عضو این خانواده را صبح روز پنجشنبه راهی بیمارستان کرده است.

روز پنجشنبه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک نوزادی ۶ ماهه در یکی از بیمارستان های مشهد، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد صبح روز پنجشنبه چهار عضو یک خانواده در پی مسمومیت شدید ناشی از استشمام سموم دفع حشرات به بیمارستان منتقل شده اند.

وی اضافه کرد: در این حادثه نوزاد پسر ۶ ماهه در حوالی ظهر و پسر پنج ساله این خانواده عصر روز پنجشنبه به دلیل مسمومیت شدید جان باخت، مادر خانواده نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری است اما پدر خانواده نیز از بیمارستان ترخیص شده است.

ماموران کلانتری 38 پنجتن ضمن هماهنگی لازم قضایی با اشراف اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت فرد سم پاش را که حدود ۳۰ سال سن دارد دستگیر کردند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار