174606
۱۴ شهریور ۱۳۹۷

تولید محتوای مناسب مهمترین عامل گسترش فرهنگ مطالعه است

معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آغاز سومین دوره آموزشی مربیان جام باشگاه‌های کتاب کودک و نوجوان گفت: تولید محتوای مناسب عامل گسترش فرهنگ مطالعه است.

به گزارش کودک پرس ، سعید موحدی به زیرساخت های فرهنگ مطالعه در استان اشاره کرد و افزود: حال کتاب چندان خوب نیست و شرایط سیاسی و اجتماعی و فرهنگی تاثیر مستقیمی بر فرهنگ مطالعه دارد.

وی اضافه کرد : کتاب متعلق به همه صنوف و سنین جامعه است و نمی توان در این حوزه تفکیک قائل شد اما بیشترین کمبود کتاب در بخش کودک و نوجوان و به ویژه محتوای مناسب به چشم می خورد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از بی مهری بخش های مختلف به کتاب و فرهنگ مطالعه اظهار گله مندی کرد و اذعان داشت : هم اکنون کتاب در راس نگرش و دیدگاه مسئولان و متولیان نیست و اگر همچنان این شرایط ادامه داشته باشد و شاهد بی مهری ها به کتاب باشیم اوضاع بحرانی تر می شود.

 

موحدی در ادامه بیان کرد : اقدامات انجام شده هر چند قابل ستایش است اما کافی نیست و هم اکنون ٥٣ موسسه در سراسر استان وارد کار شده اند و امیدواریم نهضتی خودجوش و جهادی در این عرصه شکل بگیرد.

 

وی از آمادگی کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت حمایت از فعالان عرصه فرهنگ مطالعه خبر داد و گفت : کمبودی در جهت تامین کتاب برای مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم نداریم.

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار