158466
۱۲ خرداد ۱۳۹۷
دری نجف آبادی:

نظارت دقیق بر نیروی انسانی شاغل در مدارس و مهدهای کودک ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در راستای حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار، نظارت دقیق بر نیروی انسانی شاغل در مدارس و مهدهای کودک ضروری است.

به گزارش کودک پرس ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی سیاسی روز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، ضمن اشاره به اتفاقی که اخیرا در یکی از مدارس تهران رخ داده، اظهار داشت: اینگونه اتفاقات تاسف آور، آبروی نظام اسلامی را در خطر قرار می دهد و باید بر جذب نیروی انسانی در سیستم آموزش و پرورش و مهدهای کودک، دقت نظر ویژه اعمال شود.

 

فساد و بی بندوباری ثمره نفوذ فرهنگی دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اتفاقاتی از این دست و همچنین فساد و بی بند و باری به سبب تهاجم فرهنگی دشمن و تلاش برای نفوذ فرهنگی از سوی بیگانگان در جامعه ما پدیدار شده، بنابراین نباید اجازه دهیم این هدف دشمن محقق شود. متاسفانه برخی نسبت به این مساله بی تفاوت هستند در حالی که مشکلات بسیاری را برای ما ایجاد خواهد کرد.

دری نجف آبادی بیان کرد: این دقت نظر در آموزش و پرورش کشور اهمیت بسیار دارد، نظارت بیشتری بر مدارس غیرانتفاعی بایستی اعمال شود و اگر عده ای از عهده این کار مهم برنمی آیند، در این زمینه مسئولیتی قبول نکنند، چراکه پای آبروی نظام و اسلام در میان است.

 

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو اصلاح امور

امام جمعه اراک در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: در عرصه اقتصادی امروز کشور بیش از هر چیز به تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز دارد و چنانچه قصد داریم در این مسیر گامی برداریم ابتدا باید امور اصلاح شوند، یکی از مهمترین اقدامات در این حوزه، پرهیز از اسراف و ریخت و پاش و بهره گیری صحیح از منابع موجود است.

وی ابراز داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی با خود اشتغال سالم و مولد، افزایش شرکت های دانش بنیان، وحدت ملی و انسجام اجتماعی را به همراه می آورد، در این مسیر باید از تخریب های جناحی و… پرهیز کنیم، تا مردم با نشاط به جامعه و انقلاب خدمت رسانی کنند.

 

انتقال سفارت آمریکا به قدس جنایتی آشکار است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس به عنوان تجاوزی آشکار، تصریح کرد: آمریکا با این اقدام همراهی خود را با جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده و این جنایات و تجاوزگری ها هرگز از ذهن تاریخ پاک نمی شوند.

وی ادامه داد: آمریکا و صهیونیست های جنایتکار باید بدانند که مسلمانان در برابر این تجاوزگری ها سکوت نمی کنند چرا که فلسطین و قدس شریف برای جهان اسلام اهمیت بسیار دارد و با اقدامات تجاوزکارانه برخورد خواهد شد.

امام جمعه اراک اضافه کرد: اگر انقلاب اسلامی ایران نبود، هم اکنون صهیونسیت ها تا بغداد را اشغال کرده بودند، این امام راحل بود که عزت و استقلال را برای مردم ایران و منطقه ارمغان آورد و امروز نیز با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، کشور در مسیر رشد و توسعه گام برمی دارد .

 

لزوم برنامه ریزی برای پیشگیری از بیماری ها در کنار درمان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر بهداشت به استان، اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان کشور باید وزارت بهداشت علاوه بر درمان، برای پیشگیری نیز برنامه ریزی اصولی داشته باشد.

 

دری نجف آبادی افزود: طی سفر وزیر بهداشت مباحثی در مورد توسعه بیمارستان فوق تخصصی سرطان آیت الله خوانساری اراک مطرح شد، که در صورت عملیاتی شدن، این بیمارستان را به یک مرکز بزرگ درمانی بیماری های صعب العلاج منطقه ای تبدیل خواهد کرد و امیدواریم این مهم محقق شود./

 

 

 

منبع: خانه ملت

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار