موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
141614
۰۳ اسفند ۱۳۹۶

نشریات شاهد کودک و نوجوان ویژه بهمن‌ماه منتشر شد

صد و پنجاه و چهارمین شماره از ماهنامه «شاهد نوجوان» و صد و چهل و پنجمین شماره نشریه «شاهد کودک» ویژه بهمن‌ماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، در این شماره از نشریه شاهد نوجوان مطالبی چون «از چشمه‌سار جماران»، «شهید نوجوان»، «آسمانی‌ها»، «علمی»، «تغذیه سالم»، «حکایت»، «مهارت‌های زندگی»، «اپلیکیشن»، «ساختنی‌ها»، «مساجد ایران»، «موزه‌های ایران» و «داستان مصور» و … آمده است.
در بخشی از مطلبی با عنوان «آسمانی‌ها» می‌خوانیم: «صدام برای این‌که به دنیا نشان دهد صلح‌طلب است، بغداد را برای اجلاس سران عدم تعهد در نظر گرفته بود. اگر این کنفرانس در بغداد برگزار می‌شد، صدام به مدت 8 سال ریاست آن را به عهده می‌گرفت و این مسئله ازنظر سیاسی برای ایران مهم بود که این اتفاق نیفتد، چون جنگ تحمیلی به ضرر ایران تمام می‌شد. او گفته بود خلبانان ایرانی ترسو هستند و هیچ خلبان ایرانی حتی جرات نزدیک شدن به آسمان بغداد را هم ندارد چه برسد به این‌که اجلاس را بر هم بزند.»

صد و چهل و چهارمین شماره نشریه شاهد کودک ویژه بهمن‌ماه 1396 نیز شامل مطالبی مانند «نماز پربرکت»، «باغبان مهربان»، «خدا چه آفریده»، «راهنمای عبور»، «پق، ببخشید شوخی بود» و «خلبان» و … است.

در بخشی از مطلبی با عنوان «خدا چه آفریده» می‌خوانیم: «اسم من لاک پشته. اما بعضی از مردم به من سنگ‌پشت هم میگن. بعضی از ما لاک‌پشت‌ها در خشکی و بعضی دیگر در آب هم می‌توانیم زندگی کنیم. ما لاک‌پشت‌ها به‌وسیله یک پوستهٔ استخوانی که با پولک‌هایی سخت و بزرگ پوشیده شده، محافظت‌شده‌ایم.»

 

 

منبع: ایثار

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار