139595
۲۳ بهمن ۱۳۹۶

نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی راه امام را الگو و راهنمایی خود قرار دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی راه امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب را الگو و راهنمای خود قرار دهند.

به گزارش کودک پرس ، فتح الله حقیقی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی (22 بهمن) در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ساوه در میدان انقلاب این شهر ضمن تقدیر و گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم شهرستان ساوه در کنار مردم دیگر نقاط ایران اسلامی با حضور عاشقانه و آگاهانه خود حماسه دیگری آفریده و مهر تائید را بر سی و نهمین بهار آزادی در دفتر انقلاب ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب های زیادی در دنیا در طول تاریخ شکل گرفته ولی برخی از آنان قبل از اینکه قصد خود را عملی کنند شکست خورده وبعضی هم بعد از پیروزی دچار مشکل شدند و تن به شکست دادند چرا که این انقلاب ها هدف دنیایی داشتند و شکت خوردند، افزود: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی و بعد از آن با رهبری شایسته مقام معظم رهبری به منظور حمایت از نیازمندان و گسترش عدالت و آزادی شکل گرفته و همواره پابرجا و متفاوت از سایر انقلاب ها به راه خود ادامه می دهد.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران همواره رضای خدا را در امور در نظر می گرفتند و مبنای تصمیم گیری و تصمیم سازیشان الهی بود و در عمل معتقد به مردم بودند ادامه داد: ایشان به تاسی از جد بزرگوار خود حضرت علی علیه السلام مردم گرایی را خدا گرایی می دانستند و به کرامت و بزرگی مردم عزت و احترام قائل بودند.

معاون استاندار مرکزی ادامه داد: امام خمینی جوان گرا بوده و از وعده و قول بدون عمل پرهیز داشتند به همین دلیل بود که جوانان آن زمان عاشقانه گوش به فرمان ایشان حماسه ای آفریدند که تاریخ عاجز از نگارش عزت و عظمت آن حماسه است.

 

حقیقی اضافه کرد: جوانان امروز ایران اسلامی نیز باید ادامه دهنده راه آنان باشند و با گوش فرا دادن به فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در خط ولایت همچون این روزها و حضور آگاهانه خود حماسه آفرینی کرده و از ارزش های انقلاب پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی رحمه الله به وحدت کلمه تاکید فراوان داشتند، خاطر نشان کرد: اساسا اختلاف و تفرقه بین حاکمیت، دولت و مردم یک آفت تاریخی است و امام خمینی با تلاش فراوان اتحاد و وحدت و همدلی و ارتباط مردم با حاکمیت را محکم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در اهمیت وحدت همین بس که مقام معظم رهبری سال 94 را با نام وحدت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند و این مهم نشان دهنده نگاه ایشان به جایگاه والای وحدت در جامعه است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران اراده مستحکم خود را به دنیا ثابت کرده و ایران حراسی و پروژه ایران هراسی در دنیا شکست خورده و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه نفوذ معنا داری است و هیچ قدرتی نمی تواند نقش جمهوری اسلامی ایران را در منطقه حذف کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز چهره آبرومند و محترم داشته در امنیت کامل به سر می برد ولی باید بدانیم که استکبار جهانی هیچ گاه بیکار ننشسته و نقشه های شومی برای خدشه دار کردن این انقلاب با عظمت می کشد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمن امروز به این نتیجه رسیده است که جنگ نیابتی به راه بیندازد و تهدید امنیتی و ضد امنیتی کند و با تربیت گروه های افراطی و تهدید ایدئولوژیکی و تفکر تکفیری در مقابل تفکر اسلامی به مبارزه به اسلام بپردازد ولی باید بداند که ملت ایران اسلامی آگاه تر و هوشیارتر از همیشه در صحنه حضور دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمن تهدید اقتصادی می کند، عامدانه اشکال در صادرات جمهوری اسلامی ایجاد کرده و امنیت سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی را خدشه دار می کنند، نقل و انتقالات در امور بانکی، صادرات و واردات را کم رنگ می کند، افزود: دشمن تهدید اجتماعی و فرهنگی می کند و میخواهد کاستی ها را افزایش دهد نشان دهد کاستی در جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته و سرمایه کاهش یافته و در صدصد است تا جو نا آرام و فلج کننده را حاکم کند اما قافل از این است که یان انقلاب به برکت خون شهدا شکل گرفته و همه چیز در دنیا کهنه می شود و آنچه حق است زنده می ماند.

 

وی ارتقای مقوله وحدت در جامعه را ضروری دانست و ادامه داد: مسئولان و ملت ایران باید به این مهم توجه ویژه داشته و با وحدت و یکپارچگی خود با اتحاد، رضایت و مشارکت همه جانبه در امور به توفقیات روز افزون دست یابند.

حقیقی ادامه داد: در سایه وحدت و اتحاد است که می توانیم به مدارج والا تر دست یابیم و باید همه فارغ از مسایل سیاسی و حذبی و شخصی به اتحاد و همدلی پرداخته و انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را به دست صاحب اصلیش برسانیم.

معاون استاندار ادامه داد: ما باید قدر این انقلاب را بدانیم چرا که این اقتداری که امروز شاهدش هستیم حاصل خون پاک 230 هزار شهید و تعداد بسیاری جانباز و آزاده است که برای به ثمر نشستن ارزش های انقلابی و اتخاد و همدلی ملت است.

 

وی افزود: حماسه سازان انقلاب نباید فراموش شوند و مسئولان نیز باید توفیقات جمهوری اسلامی ایران را در بخش های مختلف برای مردم بیان کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه جوانان عزیز باید راه و اصول امام را که امروز به دست مقام معظم رهبری سپرده شده است را الگو و راهنمایی خود قرار دهند، گفت: باید با مطالعه در سیره و منش امام خمینی، اندیشه های امام و رهبری و همچنین انقلاب اسلامی و چگونگی شکل گیری این انقلاب راه و منش ایشان را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهید.

 

در این مراسم که با حضور گسترده مردم مومن و ولایتمدار شهرستان ساوه برگزار شد قطعنامه ای ۷ بندی قرائت شد و مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان با فریاد الله اکبر مهر تائید بر آن نهادند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار