135053
۲۷ دی ۱۳۹۶
مدیر تبلیغات اسلامی ملایر:

همایش «تعلیم و تربیت اسلامی» در ملایر برگزار می‌شود

مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: همایش «تعلیم و تربیت اسلامی» در ملاير برای نوجوان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام حسین گروسی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت در اسلام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است  اظهار کرد: تربیت درست اسلامی از زمان کودکی باید به فرزندان آموخته شود.

وی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ تربیت اسلامی، همایش «تعلیم و تربیت اسلامی» در ملایر برگزار می‌شود گفت: این همایش با همکاری آموزش و پرورش با حضور نوجوانان ملایری بعد از ظهر روز شنبه 30 دی‌ماه ساعت 15 در سینما فرهنگیان ملایر برگزار خواهد شد.

مدیر اداره تیبلیغات اسلامی ملایر تصریح کرد: سخنران این همایش حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو(عمو راستگو) از اساتید حوزه علمیه قم است که پیرامون مسائل تربیتی و سلامت اجتماعی با نوجوانان ملایری سخن خواهد گفت.

 

 وی در ادامه از برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در دهه دوم ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

گروسی از برگزاری 20 گفتمان دینی با عنوان سبک زندگی فاطمی در مدارس ملایر همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و افزود: برنامه‌های عزاداری و سوگواری نیز در سطح مساجد، حسینیه‌ها و تکایا با همکاری هیات‌های مذهبی شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی از اعزام 140 نفر از مبلغان همزمان با ایام فاطمیه توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبرد داد و گفت: این مبلغان نیز با هدف ترویج فرهنگ فاطمی به مناطق مختلف شهری و روستایی ملایر اعزام می‌شوند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر خاطر نشان کرد: برنامه‌های دهه فجر نیز با عنوان فجر فاطمی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار