موقعیت فعلی شما : خانه/بانک اطلاعاتی
21488
۱۷ مرداد ۱۳۹۶

آدرس و مشخصات بیمارستان شهدای کارگر یزد

اين بيمارستان تنها مرکز بستری ملکی  می باشد که عملیات اجرایی ساختمان آن از سال ۱۳۶۶ آغاز و پس از تجهیز نسبی توسط شرکت خانه سازی و نصب و راه اندازی قسمتی از امکانات منظورشده در تاریخ ۷۴/۴/۱۷ به طور آزمایشی با پذیرش اولین بیماران بستری شروع به فعالیت نمود. این بیمارستان در تاریخ ۷۴/۵/۳۰ به […]

اين بيمارستان تنها مرکز بستری ملکی  می باشد که عملیات اجرایی ساختمان آن از سال ۱۳۶۶ آغاز و پس از تجهیز نسبی توسط شرکت خانه سازی و نصب و راه اندازی قسمتی از امکانات منظورشده در تاریخ ۷۴/۴/۱۷ به طور آزمایشی با پذیرش اولین بیماران بستری شروع به فعالیت نمود. این بیمارستان در تاریخ ۷۴/۵/۳۰ به دست ریاست جمهوری وقت رسماً به بهره برداری رسید.
اين بيمارستان جزءاولین بیمارستانهای کشوربوده که درسال ۷۹موفق به دریافت استانداردمدیریتی ایزو ۹۰۰۰ ورژن ۹۴ گردید و درسال ۸۲ بااستقرار کامل سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ به ورژن ۲۰۰۰ تغییریافت.این بیمارستان درسال ۹۱مقدمات پیاده سازی حاکمیت بالینی واعتباربخشی که جایگزین ارزشیابی گردیده بود رافراهم وجاری نمود.

 

درمانگاه تخصصی و عمومی

موقعیت بخش :
درمانگاه تخصصی بین داروخانه بیمارستان و درمانگاه عمومی قرار گرفته که از دو طرف قبل از داروخانه و از طریق درمانگاه عمومی به درب ورودی اصلی از محوطه بیمارستان دسترسی دارد و به نوعی در مجاورت درمانگاه عمومی اورژانس آزمایشگاه سی تی اسکن و رادیولوژی ، پذیرش سرپایی و بستری قراردارد.
ساعت فعالیت از ۳۰/۷ صبح تا ۴ بعدازظهر بوده قابل ذکر می‌باشد این درمانگاه و پرسنل شاغل در آن قادر می‌باشند فعالیت خود را تا ۳۰/۷ شب نیز ادامه دهند. درمانگاه عمومی که زیر مجموعه درمانگاه تخصصی می‌باشد تا ۱۰ شب فعال می‌باشد.
در حال حاضر پزشکان متخصص و فوق تخصص (ارولوژی، ارتوپدی، اطفال، داخلی، پوست، روان پزشکی، چشم پزشکی، داخلی اعصاب، قلب و … مشغول می‌باشند که بعضی از درمانگاه‌ها بصورت دو شیفت و حتی سه شیفت در روز فعال می‌باشند. نوبت دهی از طریق تلفن و با دخالت مستقیم پذیرش سرپایی انجام می‌شود.

واحد تزریقات ، EKG، پانسمان، در دو قسمت خانم‌ها و آقایان از ۳۰/۷ تا ۱۴ بعدازظهر فعال می‌باشد گرفتن IV بیمارانی که برای CT scan نیز مراجعه می‌کنند در این واحد انجام می‌شود.
واحد گچ‌گیری هر روزه و همزمان با ویزیت پزشکان ارتوپد فعال می‌باشد.
درمانگاه زنان علاوه بر حضور پزشکان متخصص همکاران ماما از ۸ صبح  تا ۱۴ مشغول بوده انجام NST و خدمات مامایی در حد شرح وظایف و اختیارات به مراجعین ارائه می‌دهند.

در واحد دندانپزشکی سه یونیت دندانپزشکی وجود دارد. دو پزشک با منشی مجزا هر روز مشغول ارائه خدمت می‌باشند.
(در این واحد خدمات کشیدن، جرم گیری و پر کردن یک سطحی، دوسطحی و سه سطحی انجام می‌شود.)
در دو روز پایانی هفته خدمات مربوط به تاییدیه توسط پزشک معتمد حاضر نیز انجام می‌شود.
صدور گواهی ولادت نوزادان متولد شده در این بیمارستان، در درمانگاه از ساعت ۱۲ الی ۳۰/۱۳ انجام می‌شود .

 

آدرس : یزد، بلوار مدرس، میدان نماز ، بيمارستان شهداء كارگر

تلفن: 38254040

سايت تامين اجتماعي (شهداء كارگر) : www.tamin.ir

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار