موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
8929
۱۹ مهر ۱۳۹۵

طرح (یک وعده غذای گرم)در سراسر روستا مهد‌های استان قم اجرا می شود

اجرای طرح یک وعده غذای گرم،همزمان با هفته کودک، به منظور جلوگیری از بروز سوء تغذیه در بین کودکان مناطق روستایی و حاشیه‌ای در تمام روستا مهدهای سراسر استان قم آغاز شد.

به گزارش کودک پرس   طرح «یک وعده غذای گرم» با همکاری سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور جلوگیری از بروز سوء تغذیه در بین کودکان مناطق روستایی و حاشیه‌ای در اغلب روستا مهد‌های استان‌های سراسر کشور از جمله قم اجرا می‌شود.

حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در افتتاحیه اجرای طرح «یک وعده غذای گرم» در استان قم که در روستا مهد نوگل واقع در روستای حسین‌آباد میش‌مست برگزار شد، با بیان اینکه این طرح برای نهمین سال متوالی در روستا مهد‌ها و مهد کودک‌های مناطق روستایی و حاشیه‌ای کشور اجرا می‌شود، اظهار کرد: این طرح به منظور جلوگیری از بروز سوء تغذیه در بین کودکان مناطق روستایی و حاشیه‌ای، از امروز در تمام روستا مهدهای سراسر استان قم نیز اجرا می‌شود.

وی افزود: حدود 220 هزار کودک در روستا مهدها و روستا مهدهای کشور وجود دارند که در حال حاضر 180 هزار تن از این کودکان در سراسر کشور تحت پوشش طرح «یک وعده غذای گرم» قرار دارند و در صدد هستیم که با کسب اعتبارات لازم تمام کودکانی که شامل این طرح می‌شوند را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

رضا سلیقه، مدیرکل بهزیستی استان قم نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه اجرای طرح «یک وعده غذای گرم»، وضعیت تغذیه کودکان سه تا 6 ساله خانواده‌های نیازمند در مناطق محروم و روستایی را بهبود می‌بخشد، عنوان کرد: کودکان با تغذیه مناسب قدرت یادگیری بالاتری داشته و موفق‌تر خواهند بود.

رضا سیار، فرماندار قم نیز در ادامه این مراسم بیان کرد:‌ ارائه خدمات توسط سازمان بهزیستی که طلایه‌دار حمایت از خانواده‌های نیازمند است بسیار متنوع و گسترده است،‌ به همین سبب من به نمایندگی از تمام مردم ایران از یکایک کارکنان در این مجموعه نهایت قدردانی را دارم.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح «یک وعده‌ غذای گرم» مشکل سوء‌ تغذیه کودکان خانواده‌های نیازمند برطرف خواهد شد.

منبع:  فارس
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار