124011
۱۳ آذر ۱۳۹۶
دبیر هیئت کشتی قم خبر داد؛

کسب ۲ مدال نقره فرنگی کاران نوجوان قم از رقابت‌های قهرمانی کشور

دبیر هیئت کشتی استان قم از کسب ۲ مدال نقره فرنگی کاران نوجوان قم از رقابت‌های قهرمانی کشور و افتخار آفرینی دوباره برای کشتی قم خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، احمد رضایی اظهار داشت: در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در گروه «الف» تیم منتخب کشتی فرنگی استان قم توسط امین عبدی و محمد جانقلی به ۲ نشان نقره دست یافت و در بخش تیمی در جایگاه پنجم ایستاد.

وی افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در گروه «الف» در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و در پایان تیم خوزستان با شکست تیم مازندران در دیدار فینال به مقام قهرمانی رسید و تیم قم در حالی که در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت در بخش انفرادی به دو نشان نقره رسید.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: امین عبدی در وزن ۵۱ کیلوگرم به نشان نقره رسید و از سکوی نایب قهرمانی این رقابت‌ها بالا رفت و محمد جانقلی در وزن ۵۵ کیلوگرم این عنوان را به تسخیر خود در آورد ضمن این که عباس صفری و محمد امین جبالی فر در اوزان ۴۸ و ۶۰ کیلوگرم هر دو در جایگاه چهارمی قرار گرفتند و دستشان از کسب مدال کوتاه ماند.

 

 

رضایی بیان داشت: به دلیل حضور مربیان نامدار کشتی فرنگی کشور در قم نظیر روح الله میکاییلی، روند رو به رشد کشتی فرنگی در قم همچنان ادامه دارد و باید قدردان حضور مربیانی باشیم که کشتی گیران مدال آور آسیایی و جهانی را برای ورزش قم می‌سازند و بی ادعا و با عشق و علاقه به کار مشغول هستند.

 

وی عنوان کرد: امروز کشتی قم هم در میان سایر رشته‌های ورزشی در سطح استان و هم در بین استان‌های کشور صاحب جایگاه و اسم و رسمی است که این موفقیت‌ها با تلاش تمام خانواده کشتی قم به دست آمده و امیدوارم با حضور تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم در مسابقات باشگاه‌های جهان، نام قم بار دیگر پرآوازه شود.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار