4799
۲۰ شهریور ۱۳۹۵

680میلیون ریال کمک هزینه سبد غذایی توسط کمیته امداداسد آباد به کودکان زیر شش سال پرداخت شد

محمد نوشادی مقدم،مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد گفت : در شش ماهه اول سال جاری بمنظور رفع سوء تغذیه کودکان زیر ۶ سال برای ۴۵۰ نفر از آنان در قالب بن سوء تغذیه ۶۸۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

به گزارش کودک پرس محمد نوشادی مقدم، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد گفت: تعداد 450 کودک زیر شش سال در شهرستان اسدآباد شناسایی شده که مبتلا به سوء تغذیه بوده و از این موضوع رنج می برند و خانواده آنها اغلب کارگر و از توان مالی چندانی برخوردار نیستند.

وی افزود: در خصوص کمک هزینه سبد غذایی به کودکان زیر شش سال با فروشگاه های تعاونی مصرف عقد قرار داد شده است و کارت های اعتباری به منظور تأمین موادغذایی به این قشر از جامعه تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تردد خانواده ها به کمیته امداد امام خمینی (ره) و سهولت دریافت مواد غذایی هر شش ماه کارت های اعتباری شارژ می شود و اولیاء کودکان می توانند  مواد پروتئینی و حبوبات مورد نیاز کودک خود را تهیه کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسدآباد ابراز داشت: مواد غذایی که به کودکان زیر شش سال داده می شود از قبیل گوشت، مرغ، ماهی، برنج، روغن مایع، حبوبات و انواع لبنیات است که از طریق فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای آنان تهیه می شود.

نوشادی مقدم با بیان اینکه توزیع این اقلام برای تأمین مایحتاج کودکان محروم و مبتلا به سوء تغذیه صورت می گیرد ، بیان کرد: یکی از اهداف مهم توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان با مشارکت خیران و عموم مردم ، ایجاد ارتباط بین نیازمندان و ثروتمندان است .

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال گذشته توسط مردم نیکوکار اسدآباد 935 میلیون و 338 هزار و 250 ریال صدقه جمع آوری شده است، افزود: همچنین در سه ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و 24 میلیون و 977 هزار ریال صدقات از مردم نوعدوست این شهرستان جمع آوری شده که نسبت به سال 94 رشد 10 درصدی داشته است.

منبع:   شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار