39948
۲۴ آبان ۱۳۹۶
همزمان با گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی برگزار می شود؛

آیین اختتامیه دومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در رشت برگزار می‌شود

دبیر جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان از برگزاری آیین اختتامیه دومین دوره جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان شهرستان رشت همزمان با گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، زهره مهاجر افزود: دومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان با برگزاری کارگاه دو روزه در اردیبهشت با حضور مربیانی که پس از فراخوان، از آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری، کتابخانه ها و کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان معرفی شدند، آغاز شد.

مهاجر گفت: مربیان در مراکز خود با جذب کودکان و نوجوانان به تشکیل باشگاه پرداختند، و اسامی و کد ملی اعضا در شبکه ترویج کتابخوانی ثبت شد.

وی افزود: اعضای شبکه ترویج کتابخوانی از تخفیف پنجاه درصد ی خرید کتاب برخوردار شدند و کتابها را مطالعه و به نویسندگان نامه نوشتند و فیلم کوتاه موبایلی تهیه کردند و به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان رشت گفت: در برنامه اختتامیه از اعضا و مربیان منتخب باشگاه های کتابخوانی، کتابفروشی هایی که در برگزاری طرح ما را یاری نمودند تقدیر خواهد شد.

مهاجر با بیان اینکه جشن امضای کتاب علی باباجانی نویسنده کودک و نوجوان در این مراسم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: آثار و مستندات منتخبین شهرستان رشت وارد رقابت کشوری خواهد شد.

 

منبع: موج

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار