3916
۱۴ شهریور ۱۳۹۵

جالب‌ترین مراکز خیریه دنیا برای کودکان

به هر کجای دنیا نگاه کنیم، نیازمندانی هستند که انتظار کمک از سوی همنوعان خود دارند. مردم سراسر دنیا هم از روش‌های متفاوت و گاه خلاقانه به نیازمندان کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کودک پرس    

خنداندن کودکان بیمار

برخی موسسه‌های خیریه فقط اسباب بازی و بازی‌های ویدئویی می‌پذیرند. آنها این اسباب بازی‌ها را برای کودکان بیمار که بیشتر وقت‌شان در بیمارستان می‌گذرد، می‌خواهند. با این کار قصد دارند تا اندازه‌ای از درد و رنج کودکان کاسته و زندگی‌شان را شادتر کنند.

بازی خانوادگی

این موسسه خیریه از کسی پول و هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. اما داوطلبانی برای اداره مسابقه‌های ورزشی لازم دارد. در واقع برای کودکان خانواده‌های کم‌توجه فرصتی فراهم می‌کند تا همراه خانواده خود در مسابقه‌ای ورزشی شرکت کنند.

مدیر این موسسه معتقد است کودکان بسیاری در جامعه وجود دارند که واقعا از لذت دورهمی‌های خانوادگی محرومند و او سعی دارد حداقل فرصتی برای خانواده‌ها و کودکانشان فراهم کند تا در کنار یکدیگر شاد باشند.

خیریه کلاه‌گیس

این موسسه برای کودکان مبتلا به سرطان که بر اثر شیمی‌درمانی موهای خود را از دست داده‌اند، کلاه‌گیس می‌سازد و از آنجایی که کلاه‌گیس‌ها را از موی طبیعی انسان درست می‌کند، به جای پول از نیکوکاران، مو طلب می‌کند. درواقع هر کس که موهای بلند در حد 25 سانتی‌متر داشته باشد می‌تواند آن را به این خیریه اهدا کند.

خیریه پتوها

تنها کاری که این موسسه خیریه انجام می‌دهد، فراهم کردن پتوهای گرم و نرم برای کودکان نیازمند است. نیکوکاران می‌توانند برای خریداری پتو پول پرداخت کنند یا خودشان پتوهای مورد نیاز را خریداری کرده و به موسسه اهدا کنند.

منبع:    جام جم آنلاین

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار