3603
۱۰ شهریور ۱۳۹۵

چهارمين دوره مقدماتی و تکمیلی تربيت مدرس تخصصی قرآنی كودک در اهواز

چهارمين دوره مقدماتی و تکمیلی تربيت مدرسی تخصصی قرآنی كودک، دوره ای متفاوت برای مربيان مراكز پيش دبستانی و مهدهای كودک و مادران است که در راستای طرح شكوفه های بهشت در موسسه قرآنی امام رضا(ع) اهواز برگزار می شود.

به گزارش کودک پرس    زمان دوره تربیت مدرس قرآن کودک 19 تا 23 شهريور است و مدرس این دوره استاد مهدی فاضلی، نويسنده، كارشناس تكنولوژی آموزشی و ارشد روانشناسی و دارنده رتبه اول جشنواره ملی شيوه های نوين آموزش قرآن و نمازبه كودكان در كشور است.

این دوره دارای دو بخش مقدماتی و تكميلی است که دوره مقدماتی شامل كارگاه الفبای يك دقيقه ای، كارگاه حفظ قرآن با بازی، كارگاه حفظ موضوعی با روش اشاره رفتاری، كارگاه روخوانی با رنگ آميزی و كارگاه دعوت خوش آغازبه نماز می شود.

دوره تكميلی هم دارای کارگاه «تربيت بدون تنبيه» و «فرزندپروری مثبت» است و شامل بخش هایی چون نقشه راه كودک قانونمند و والد مسئول، نقشه كودک باهوش، نقشه راه مقابله با بدرفتاری های كودک، نقشه بهبود ارتباط والد و كودک می شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و برگزاری دوره آموزشی به موسسه قرآنی امام رضا(ع) واقع در کیانپارس، نبش خیابان یک شرقی، مجتمع اداری مدنیان مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  09165297505 و 33379016 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، به شرکت کنندگان گواهی پايان دوره اعطا می شود.

منبع:    شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار