33699
۲۳ آبان ۱۳۹۶
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

حمایت از تجاری سازی محصولات فناورانه در حوزه کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی آمادگی این مجموعه را جهت حمایت از انبوه سازی و تجاری سازی محصولات فناوری محور پژوهشگران در حوزه ی کودک و نوجوان اعلام کرد.

به گزارش کودک پرس ، هادی یوسف زاده در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه ی کودک و نوجوان به دنبال فناوری های روز دنیاست، اظهار کرد: ما در بخش فضای مجازی، بازی های یارانه ا‌ی و اسباب سازی همواره به سمت نوآوری و فناوری سوق یافته ایم و اگر دانش آموز یا پژوهشگری در حوزه ی کودک و نوجوان طرحی ارائه دهد، کانون پرورش فکری کودکان و نواجوانان آماده حمایت برای انبوه سازی و تجاری سازی محصولات برپایه فناوری در حوزه ی کودک و نوجوان است.

وی با تاکید بر اینکه جهت ارتقای فعالیت های فرهنگی، فناوری و نوآوری باید به حوزه ی کودک و نوجوان نیز توجه ویژه ای داشته باشیم، افزود: ریشه ی هر نوع فعالیت انسان، سنین کودکی افراد است، چرا که این کودکان آینده سازان کشور هستند و برای داشتن کشوری پیشرفته بهتر است از سنین پایین به فرآیند رشدی کودکان توجه کنیم.

وی افزود: کانون پرورش فکری به دنبال حمایت از کودکان و نوجوانانی است که از طریق پورتال سازمان فعالیت های نوآورانه و خلاق خود را به اشتراک می گذارند.

یوسف زاده با اشاره به اینکه سازمان جهاد دانشگاهی استان همواره متولی برنامه های علمی در جامعه بوده، گفت: سازمان جهاد دانشگاهی امسال نیز در نمایشگاه نوآوری و فناوری به زون فرهنگی ورود پبدا کرده که این اقدام قابل تقدیر است و معتقدم با همکاری سایر نهاد ها نیز می توانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

 

منبع: جماران

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار