248033
۲۹ شهریور ۱۴۰۲
موسیقی

آلبوم «موسیقی کودک» وارد بازار شد

آلبوم «موسیقی کودک» با آهنگ‌سازی، تنظیم و نوازندگی کیوان کیارس از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روانه بازار شد.

به گزارش کودک پرس ، این آلبوم صوتی از تولیدات واحد موسیقی اداره‌کل سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که برای گروه سنی کودک و نوجوان وارد بازار موسیقی شده است.

بر اساس این خبر، پروین دولت‌آبادی، مصطفی رحماندوست، جمال‌الدین اکرمی، جواد نعیمی، هدیه افشار، مریم زندی و سهیلا اورنگ، ترانه‌سرایان این اثر هستند.

کیوان و کیمیا کیارس خوانندگی آلبوم «موسیقی کودک» را بر عهده داشته‌اند و فهیمه محجوب طراح گرافیک و طراح جلد این اثر است.

آلبوم «موسیقی کودک» شامل ۱۳ قطعه با نام‌های «آواز خروس»، «بادکنک من» و «زمستان رفت» اثر پروین دولت‌آبادی، «باران»، «دریا» و «مانند یک گل» اثر جواد نعیمی، «برف می‌بارد آرام»، «مهتاب من» و «رقص باران» اثر جمال‌الدین اکرمی، «انتظار دل‌ها» اثر مصطفی رحماندوست، «گل مامان یه دختره» اثر سهیلا اورنگ، «ماه و ستاره» از هدیه افشار و «ماهی» اثر مریم زندی است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی این آلبوم صوتی را با قیمت ۳۸هزار و ۲۰۰ تومان از پایگاه فروش محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی digikanoon.ir و نسخه الکترونیک آن را نیز از اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار