موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
33567
۲۲ آبان ۱۳۹۶
همزمان با هفته کتاب؛

تجلیل کانون پرورش فکری ایلام از کتاب‌خوانان کودک و نوجوان

کانون پرورش فکری ایلام از کودکان و نوجوانان کتاب‌خوان تجلیل می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان روز چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶ از بهترین کتاب‌خوانان کودک و نوجوان خود با اهدای جوایزی فرهنگی از جمله کتاب تقدیر خواهد کرد.
در کنار این ویژه برنامه هم زمان در مراکز کانون در سراسر استان برنامه‌هایی مانند مسابقه کتابخوانی،جشن کتابخوانی، تقدیر از اعضای کتابخوان، تجلیل از اعضای کتابخوان مرکز، به نمایش گذاشتن کتاب‌های جدید در محل مرکز، مصور سازی کتاب، زیبا ترین جمله در مورد کتاب و بازدید از نمایشگاه کتاب نیز به اجرا در می‌آیند.

 

همچنین هم زمان با دیگر مراکز کانون استان، مرکز فرهنگی، هنری بخش «سراب‌باغ» شهرستان آبدانان نمایشگاهی از پر خواننده‌ترین کتاب‌های کودک ونوجوان را برای مخاطبین این بخش برگزار کرد.

در این نمایشگاه که فعالیت‌های مطالعه کتاب، روخوانی کتاب و بحث کتاب نیز به عنوان برنامه‌های جنبی دنبال می‌شد، کودکان و نوجوانان این بخش با تازه‌ترین و پرخواننده ترین کتاب‌های کودک ونوجوان تولید انتشارات کانون آشنا شدند و کتاب‌های دلخواهشان را نیز به امانت بردند.

 

بر اساس این گزارش، مرکز فرهنگی هنری سرابباغ که چندی است به دلیل ساخت و سازهای مربوط به ساختمان فیزیکی جدید، به صورت استیجاری فعالیت می کند بدون وقفه‌ای در برنامه‌هایش هم پای دیگر مراکز برنامه‌هایش را برای کودکان و نوجوانان بخش «سراب‌باغ» به اجرا می‌گذارد.
بیست ودو مرکز فرهنگی، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای کودکان و نوجوانان ایلامی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می‌دهند.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار