موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
32756
۱۶ آبان ۱۳۹۶
فراخوان نشر الفق؛

برگزاری مسابقه‌ی داستان‌نویسی “لذّتِ ترس” برای کودک و نوجوان+ جزئیات

واحد کودک و نوجوانِ نشر افق برای برگزاری اولین دوره‌ی مسابقه‌ی داستان‌نویسی وحشت برای نویسندگان جوان و نوجوان فراخوان داد.

به گزارش کودک پرس ، واحد کودک و نوجوان نشر افق با هدف معرفی نمونه‌های خوب ادبیات وحشت، اولین دوره‌ی مسابقه‌ی داستان‌نویسی وحشت را برگزار کرده و از نویسندگان جوان و نوجوان دعوت می‌کند تا داستان‌های کوتاه خود که در گونه‌ی ادبی وحشت که برای نوجوانان نوشته شده، به دبیرخانه‌ی این مسابقه ارسال کنند.

 

 

شرایط مسابقه:

– ‌موضوع داستان آزاد است، ولی باید در گونه‌ی ادبی وحشت و برای نوجوانان نوشته شده باشد.
– تعداد كلمات هر داستان كوتاه حداكثر ۳۰۰۰ كلمه است.
– هر نويسنده می‌تواند فقط یک اثر ارسال كند.
– متولدين ۱۳۵۰ به بعد می‌توانند در مسابقه شركت كنند.
– داستان‌ ارسالی قبلاً چاپ نشده باشد و به مسابقه‌های ديگر ارسال نشده باشد.
– داستان‌های کوتاه باید تايپ شده در فرمت doc و docx با فرم تکمیل‌شده‌ی ثبت‌نام به صندوق پست الکترونیکی نشر افق به آدرس bookofoq@gmail.com ارسال و در موضوع نامه حتماً عبارت مسابقه‌ی داستان‌نویسی نوشته شود.
– تكميل فرم ثبت‌نام به معنای واگذاری حقوق مادی و معنوی اثر به نشر افق است و مهلت ارسال آثار هم تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۶ خواهد بود.

لازم به ذکر است که داوری آثار ارسال شده در دو مرحله‌ی مقدماتی و نهایی انجام خواهد شد. در مرحله‌ی مقدماتی، داستان‌های ارسالی در دو گروه نویسندگان بزرگ‌سال و نویسندگان نوجوان تفکیک شده و داستان‌های غیرمرتبط حذف می‌شوند. در مرحله‌ی نهایی، سیامک گلشیری، نویسنده و مترجم، داستان‌های برگزیده را با توجه به معیارهای داستان‌نویسی در گونه‌ی ادبی وحشت انتخاب خواهد کرد.

همچنین مراسم اختتاميه‌ و معرفی نویسندگان برتر در اسفند‌ماه برگزار خواهد شد و جایزه‌ی این مسابقه برای نفر اول در هر گروه سنی، تندیس و لوح تقدیر، کارت عضویت طلایی در باشگاه کتاب افق و مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال جایزه‌ی نقدی، برای رتبه‌های دوم و سوم، لوح تقدیر و کارت عضویت طلایی در باشگاه کتاب افق است.

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار