موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
3265
۰۸ شهریور ۱۳۹۵

افتتاح بزرگترین فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در آذربایجان غربی

بزرگترین فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس    بزرگترین فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با حضور مسؤولان این شهرستان افتتاح شد.

علاوه بر این، این فروشگاه بزرگترین فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون در غرب کشور است که این فروشگاه همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است.

فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میاندوآب هم از نظر وسعتبزرگترین فروشگاه است و هم از نظر اقلامی که در این فروشگاه عرضه می‌شود.

این فروشگاه در 150 متر و به همت بخش خصوصی و زیر نظر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان احداث شده است و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی، عروسک، بازی فکری و … عرضه می‌کند.

این فروشگاه اقدام به عرضه محصولات فرهنگی کانون می‌کند به طوری‌که تولیدات و یا محصولات تایید شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

در این نمایشگاه بیش از 500 نوع محصول شامل اسباب بازی و سرگرمی و عروسک و لوازم التحریر و بیش از 400 عنوان کتاب در حوزه کودک و نوجوان عرضه می‌شود.

تمامی لوازم التحریرهای ارائه شده در این نمایشگاه یا تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند و یا طرح ایرانی اسلامی دارند.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار