32600
۱۵ آبان ۱۳۹۶
مدیر خانه قرآن شهری بیت النور گفت؛

خانه قرآن بیت‌النور میزبان قرآن‌آموزان نوجوان و جوان

مدیر خانه قرآن شهری بیت النور، با بیان اینکه ۲۰ قرآن آموز در رده‌های سنی نوجوان و جوان در این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: این قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی و حفظ مشغول هستند.

به گزارش کودک پرس ، محمد اكبری مدیر خانه قرآن شهری بیت النور با بیان اینکه ۲۰ قرآن آموز در رده‌های سنی نوجوان و جوان در این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: این قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی و حفظ مشغول هستند.
وی افزود: خداوند یکتا، برای هدایت بندگانش راه‌های زیادی گشوده و مسیرهای هموار متعددی قرار داده است تا بندگانش با تأمل در نشانه‌ها و آیات خداوندی که در همه آفریده‌هایش مانند نقطه‌ای نورانی می‌درخشد، راه راست و مستقیم را برگزیده و به سعادت دنیا و آخرت ره یابند.

وی با اشاره به نیروی عظیم قرآن خاطرنشان کرد: قرآن قدرت و نیروی عظیمی است برای كسی كه آن را دوست بدارد و بنا و ساختمان محكمی است كه پایه های آن منهدم نمی شود.

اکبری با اشاره به فرموده پیامبراکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) ادامه داد: حضرت محمد(صلی‌الله علیه و آله و سلم)می فرمایند: قرآن سفره پر برکت الهی است؛ آن را یاد بگیرید و تا می‌توانید در این راه بکوشید؛ زیرا قرآن نور آشکار و شفای سودمند الهی است. قرآن را یاد بگیرید؛ چون خداوند به جهت فراگرفتن آن، شما را به درجه اعلای شرافت خواهد رساند.

 

وی از سفارش حضرت محمد(صلی‌الله علیه و آله و سلم) بر خواندن قرآن گفت و افزود: از صدر اسلام، رسول اکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) بر خواندن قرآن سفارش می‌کردند، از آنجا که در آن زمان قرآن به صورت نوشتار در نیامده بود، به حفظ آن می‌پرداختند و در خانواده‌ها نیز آموزش آن حایز اهمیت بود.
اکبری با اشاره به ناتوانی از عدم درک اعماق قرآن تاکید کرد: قرآن قدرتی است كه پیروان و یارانش شكست ناپذیرند و دریایی است كه اعماقش را نمی توان درک نمود.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار