32576
۱۵ آبان ۱۳۹۶
نظرات سرپرست تیم هندبال هیئت کردستان؛

۷۰ درصد بازیکنان ما نوجوان و کم تجربه هستند

سرپرست تیم هیئت هندبال کردستان: تیم هیئت هندبال کردستان بازی به بازی بهتر می‌شود. ما امسال مشکلات زیادی داشتیم.

به گزارش کودک پرس ، هدیه میرکی سرپرست تیم هیئت هندبال کردستان درباره شکست این تیم برابر تاسیسات دریایی تهران در هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان توضیح داده است:

در بازی هفته گذشته با شهید چمران لارستان به این دلیل که بازی اول بود، تیم ما از نظر روحی آمادگی لازم را نداشت و به همین دلیل نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم ما در آخرین لحظات بسته شده و در این شرایط طبیعی است که در آمادگی صد در صد قرار نداشته باشیم. در این مهلت محدود تلاش کرده ایم روی نقاط ضعف تیم کار کنیم.

 

در بازی با تاسیسات دریایی، در بازی با تاسیسات دریایی، بازی را خوب شروع کردیم و تا دقیقه ۲۰ هم اختلاف ۲ یا ۳ گل بود اما بازیکنان تاسیسات دریایی، باتجربه بودند و همین تجربه عامل پیروزی آن ها شد. در شوت های آخر بی دقت بودیم. اگر کمی دقت داشتیم شاید نتیجه بهتری می گرفتیم. در مقاطعی از بازی هم در دفاع و هم در حمله منسجم بودیم اما اشتباهات فردی به تیم ما ضربه زد. در حقیقت ، اشتباهات فردی و بی تجربگی برخی بازیکنان ما سبب شد اختلاف گل با تاسیسات زیاد شود.

 

تیم هیئت هندبال کردستان بازی به بازی بهتر می شود. ما امسال مشکلات زیادی داشتیم. بازیکنان ما با روحیه اند و با تمام تلاش خود در میدان حاضر می شوند. ۷۰ درصد بازیکنان ما نوجوان هستند و تعداد کمی از بازیکنان ما تجربه بازی در لیگ دارند. با این وجود عملکرد آن رضایت بخش بوده است.

 

منبع: ورزش بانوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار