موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
3197
۰۸ شهریور ۱۳۹۵

ضرورت سرمایه گذاری در بخش کودک کتابخانه های عمومی

بخش کودک کتابخانه ها یکی از بخش های مهم است که انجام اقدامات لازم از سوی مسئولان در این راستا می تواند نقش مهمی در سرمایه گذاری آینده کشور داشته باشد.

به گزارش کودک پرس    دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری مشاور نهاد کتابخانه های عمومی کشور (7 شهریور) در مراسم معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی در کنار پیشرفت فضای کتابخانه ها ضروری است.

وی ادامه داد: بخش کودک کتابخانه ها یکی از بخش های مهم است که انجام اقدامات لازم از سوی مسئولان در این راستا می تواند نقش مهمی در سرمایه گذاری آینده کشور داشته باشد.

مشاور نهاد کتابخانه های عمومی کشور با بیان اینکه کتابخانه ها همانند یک خانواده می توانند نقش مهمی در جامعه داشته باشند، افزود: از کتابداران انتظار می رود در راستای خدمات رسانی مطلوب به عنوان یک عضو فعال اقدام کنند.

وزیرپور کشمیری تصریح کرد: کتابخانه های عمومی متعلق به همه مرد و جامعه هستند و مجموعه همکاران کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برای پیشبرد اهداف خود با مدیرکل تعامل داشته باشند.

به گفته وی، شهرداری و استانداری کرمانشاه می توانند با حمایت از کتابخانه های عمومی استان به عنوان یک نهاد فرهنگی در راستای گسترش فعالیت های این نهاد تأثیرگذار باشند.

منبع:    شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار