31898
۱۰ آبان ۱۳۹۶
طبق مصوبات مقام معظم رهبری؛

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در استان کرمانشاه

۱۰ پروژه فرهنگی و هنری محور پروراندن تفکری کودک‌ها و نوجوانان در استان کرمانشاه رونمایی گردید که سه پروژه آن از مکان اعتبارات عزیمت مصوبات مقام معظم رهبری به استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کودک پرس ، دومین کتاب منزلی سیار روستایی کرمانشاه هم با شروع به کار خود کودک ها و نوجوانان قسمت ماهی دشت کرمانشاه را زیر پوشش کوشش های محور قرار می دهد.

در همین وضع هفتم آبان ۱۳۹۶ و در روز خوش کودک ها استان کرمانشاه پنج پروژه دیگر محور هم به سود برداری آمد.

دو فروشگاه ارائه فرآورده ها فرهنگی هنری محور در کنار دو مرکز رونمایی شده شماره ۱۳ و شماره ۳ اسلام آباد غرب از جمله این پروژه ها بود که با حاضر بودن مسولان محور و مسولان استان نکته سود برداری جای گرفت.

مرکز شماره ۱۴ محور هم وقت به عنوان یک مرکز فراگیر رونمایی گردید که در آن احتمال حاضر بودن و کوشش کودک ها و نوجوانان برخورداری نیازهای خاص در کنار دیگر اعضای محور مهیا می گردد.

 

سال سابق مجتمع وسیع محور در پارک معلم کرمانشاه در مکان مرکز شماره ۴ به سود برداری رسیده بود و اکنون با تمام شدن این پروژه وسیع عزیمت مقام معظم رهبری، از طرفی پرونده پروژه های این عزیمت در محور به شکل تمام بسته گردید و از طرف دیگر سه پروژه مهارتی محور هم در همین مجتمع به سود برداری آمد.

اولین مرکز مهارتی علوم، اولین مرکز مهارتی تئاتر کودک ها و نوجوانان و اولین استودیوی ضبط فیلم و تولیدات عکسی محور کرمانشاه سه پروژه ای بود که با حاضر بودن رضا قمرزاده معاون فرهنگی محور و دیگر مسولان استانی به سود برداری آمد.

 

وی گشایش چنین پروژه های را غیرمنتظره کم نظیر شرح کرد و آن را دستاوردی هم دلی، صفا و سازگاری محور استان برشمرد.

رضا موزونی مدیرکل نظارت بر انتشارات محور که تنها چند روز قبل و پس از حدود به یک دهه، مسولیت محور استان را به مهناز فتاحی سپرد، در اظهاراتی محور را یک نهاد موفق فرهنگی در کشور دانست و با اظهار این که هم دلی، دل سوزی و خلاقیت، کلیدواژه های محور می باشند این نکته ها را باعث فراوان شدن اعتماد افکار کلی به محور عنوان کرد.

وی که اداره این پروژه ها را خلال سال های سابق برعهده داشته هست، تاکید کرد زیادتر این پروژه ها در منطقه ها محروم ایجاد شده و بی شبهه به کشف حجم های ناب هنری و ادبی کودک ها در این منطقه ها منجر خواهد شد .

 

او از رضا موزونی که با نگرانی و دلسوزی در تولید خشت خشت این پروژه ها وظیفه داشته هست، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که اعضا و مربیان زحمتکش محور استان به مطلوبی از این ابزارها سود ببرند.

مهناز فتاحی سرپرست تازه محور پروراندن تفکری استان کرمانشاه هم این روز را روز خیلی فراوان زیبایی شرح کرد و به دفعه نشستن این پروژه ها را حاصل کوشش های مدیران و همکاران محور استان دانست.

 

منبع: ذاکرنیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار