31481
۰۷ آبان ۱۳۹۶
جانشین انتظامی‌سیستان و بلوچستان خبر داد:

جزئیات تازه از ماجرای تیراندازی نیکشهر و هویت فرد ضارب

سرهنگ احمد طاهری جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از مجروحیت یک دانش آموز دبیرستانی در درگیری با همکلاسی اش در شهرستان نیک شهر خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته ضارب شناسایی شده است.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ ” احمد طاهری” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره تیر اندازی منجر به جرح در شهرستان نیکشهر، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحنه دریافتند نوجوانی 16 ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفته و ضارب بلافاصله از صحنه متواری و مجروح جهت مداوا به بیمارستان منتقل شده است .

 

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تعاقب پایش های اطلاعاتی، هویت ضارب که یک نوجوان 17 ساله است، شناسایی و مشخص شد روز گذشته به دلیل اختلافات خانوادگی در مدرسه با همکلاسی خود مشاجره لفظی پیدا کرده و امروز صبح در راه مدرسه با همکاری دو همدست دیگر با اسلحه کلاش به سمت وی تیراندازی و او را مجروح و از صحنه متواری می شود.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری ضاربان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار