248026
۲۹ شهریور ۱۴۰۲
دستگیری تیرانداز قاتل

دستگیری عامل اصلی تیراندازی به کودک سه ساله زاهدانی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: عامل اصلی تیراندازی و قتل کودک سه ساله زاهدانی در اقدام اطلاعاتی پلیس زاهدان دستگیر شد.

به گزارش کودک پرس ، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره شرارت و تیراندازی به سمت منزل مسکونی شهروند زاهدانی به مرکز فوریت‌های پلیسی، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان زاهدان به محل واقعه اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، ادامه داد: پلیس در بررسی‌های میدانی خود مشخص کرد چند نفر با انگیزه اختلافات قبلی در مراسم عروسی به سمت منزل مسکونی شهروند زاهدانی تیراندازی کرده که در این حادثه فرزند سه ساله صاحبخانه مورد اصابت ساچمه‌های سلاح گرم قرار گرفت و در مسیر بیمارستان جان خود را از دست داد.
سردار جلیلیان با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع وقوع یافته تصریح کرد: در همان لحظات اولیه وقوع جرم پرونده‌ای در این راستا تشکیل و تحقیقات تخصصی پلیس نیز در این خصوص آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان زاهدان با تشدید اشراف اطلاعاتی و میدانی خود در کمتر از ۸ ساعت موفق شد عامل اصلی این واقعه را شناسایی و در عملیاتی ضربتی و برنامه ریزی شده دستگیر کند که تحقیقات تکمیلی پلیس برای کشف سلاح بکار رفته در این جرم و دستگیری عاملان دیگر این پرونده نیز ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار