251101
۰۷ بهمن ۱۴۰۲
رویداد‌

قتل 2 کودک در جریان شادی در مراسم عروسی

پدر داماد با تیراندازی در مراسم عروسی پسرش باعث مرگ دو کودک شد.
مردی که متهم است برای شادی در عروسی پسرش دو کودک را به قتل رسانده، پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، متهم با تیراندازی در مراس عروسی پسرش باعث مرگ دو کودک شده و پدر و مادر آنها را زخمی کرده است.

ماموران پلیس دو سال قبل در جریان شلیک در یک  عروسی قرار گرفتند. چهار نفر از جمله دو کودک در این حادثه زخمی شده بودند. دریا و نوید، دو کودک مجروح، به بیمارستان برده شدند و در آنجا مشخص شد هر دو جان خود را از دست داده‌اند اما پدر دریا و مادر نوید از مرگ نجات پیدا کردند.

پدر داماد بازداشت شد. او به ماموران گفت: من بر اساس رسمی که داریم در عروسی پسرم شلیک کردم و هدفم قتل کسی نبود.

با این حال مرد میانسال به زندان منتقل و پرونده به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده پدر دریا و مادر نوید به عنوان اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.

مادر نوید گفت: ما در عروسی بودیم. پدر داماد مست بود. او تفنگ را رو به بالا گرفت و شلیک کرد. نمی‌دانم چرا یک‌دفعه اسلحه را رو به زمین گرفت و به من، پسرم و دریا و پدرش شلیک کرد. من از قتل پسرم گذشت نمی‌کنم و درخواست قصاص دارم.

پدر دریا نیز همین گفته‌ها را تکرار کرد.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام قتل عمدی را قبول ندارم و از اتفاقی که افتاده بسیار پشیمان هستم. طبق رسم داشتم شادی می‌کردم که این اتفاق افتاد. ما خصومتی با هم نداشتیم و شکات خودشان هم می‌دانند تیراندازی در عروسی، رسم است و من به خاطر رسم این کار را کردم اما متاسفانه گلوله به آنها برخورد کرد.

با پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به خاطر قتل شبه‌عمد به پرداخت دیه محکوم کردند، اما این رأی مورد اعتراض اولیای دم قرار گرفت و پرونده به دیوان عالی کشور رفت.

در جلسه دیوان عالی کشور قضات اعتراض اولیای دم را قبول کردند و گفتند با توجه به اینکه آلت قتل کشنده بوده بنابراین متهم به عمل خود آگاه بوده است به این ترتیب رأی ضادره نقض و پرونده به منظور رسیدگی مجدد به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به‌زودی دوباره در دادگاه محاکمه می‌شود.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار