248185
۰۳ مهر ۱۴۰۲
شلیک گلوله در آمریکا

تیراندازی در ویرجینیا ۴ کودک را زخمی کرد

یک ضارب با استفاده از اسلحه گرم در محله‌ای مسکونی در ایالت ویرجینیا شروع به تیراندازی کرده و منجر به زخمی شدن ۵ تن از جمله ۴ کودک شده است.

به گزارش کودک پرس ، پلیس در حال بررسی تیراندازی روز شنبه در چساپیک ویرجینیا است که طی آن چهار کودک و یک بزرگسال مجروح شدند.

بنابر بیانیه مطبوعاتی اداره پلیس چساپیک، هر پنج قربانی برای جراحات وارده به بیمارستان‌های محلی منتقل شدند.

وضعیت، سن دقیق و نام پنج مجروح در حال حاضر با وجود ادامه تحقیقات مشخص نیست. به گفته پلیس، اندکی پس از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی، مأموران تماسی مبنی بر شلیک گلوله در یک محله مسکونی دریافت کردند.

بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، در حال حاضر هیچ مظنونی وجود ندارد و پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد می‌خواهد که جلو بیاید و این صحنه را یک صحنه جنایت فعال می‌نامد و به ازای هر گونه اطلاعاتی که منجر به دستگیری شود، ۱۵۰۰ دلار پیشنهاد می‌دهد.

از ابتدای سال جاری تاکنون در آمریکا ۲۵ هزار و ۱۹۰ نفر جان خود را در خشونت‌های مسلحانه از دست داده‌اند. بر اساس داده‌های Gun Violence که رویداد‌های خشونت‌بار با اسلحه را در این کشور با استفاده از بیش از ۷۰۰۰ منبع گردآوری می‌کند، از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۲ مورد خشونت با اسلحه در سراسر آمریکا رخ داده است.

در سال ۲۰۲۲، دست کم ۴۴ هزار و ۳۶۲ نفر بر اثر خشونت‌های مسلحانه جان خود را از دست داده و ۳۸ هزار و ۵۹۲ نفر مجروح شدند. سال گذشته همچنین ۱۶۸۳ کودک ۰ تا ۱۷ ساله قربانی خشونت مسلحانه شده و ۴۴۸۷ کودک مجروح شدند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار