31207
۰۶ آبان ۱۳۹۶
مهدی محقق

سلسله سخنرانی‌های مرتبط با کودک و طبیعت در دانشگاه آزاد

سلسله سخنرانی‌های مرتبط کودک و طبیعت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور جمعی از اساتید برجسته کشوری و مسئولان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در این همایش که با همکاری مدرسه طبیعت دماوند و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد دکتر مهدی محقق از اساتید برجسته کشوری و دارای سوابق مهم ملی از جمله ریاست انجمن آثار مفاخر فرهنگی اظهار کرد: طبیعت نخستین عنصری است که انسان پس از تولد با آن روبرو می‌شود.

وی بیان کرد: علم چیزی نیست که متوقف شود و باید همیشه در جریان باشد؛ در احادیث آمده است وای بر کسی که امروز و فردایش مساوی باشد.

مهدی محقق ادامه داد: انسان اگر امروز کلمه‌ای را آموخت باید فردا دو کلمه دیگر یاد بگیرد؛ سٍر اینکه علم پیشرفت می‌کند این است که انسان باید علمی یاد بگیرد.

وی افزود: فرق انسان و حیوان نیروی یادگیری انسان است؛ انسان حیوانی است که اندیشه می‌کند و دارای قدرت تفکر است.

دکتر محقق با اشاره به وجود انسان‌های مهم و ناشناس در تاریخ دماوند، تصریح کرد: باید جنبه علمی و فرهنگی شهرستان دماوند تقویت شود زیرا این شهرستان دارای مفاخر و نویسندگان بزرگی است.

در ادامه این همایش اساتیدی همچون دکتر عبدالحسین وهاب‌زاده، دکترنوش‌آفرین انصاری، مهندس محمد درویشی، دکتر ولی اله مظفریان و دکتر حسین کریمی به سخنرانی پیرامون ارتباط کودک و طبیعت و نیازی که کودک برای حضور در طبیعت دارد پرداختند.

 

 

منبع:تارود

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار