30340
۰۲ آبان ۱۳۹۶
سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه

گشایش سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز در بابل

سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز با حضور مسئولان استانی و شهرستان در بابل افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ، سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران با حضور مسئولان کشوری و استانی در مصلی بزرگ شهرستان بابل افتتاح شد و قاسم عزیزاده گرجی مسئول نمایشگاه، مردمی بودن را رمز تداوم 12 ساله آن دانست و گفت: از اهداف مهم نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران، دسترسی آسان مردم به جدیدترین محصولات و تولیدات آثار فرهنگی، دینی، قرآنی، معارف اسلامی و انقلاب اسلامی است.
وی افزود: به منظور آشنایی بیشتر خانواده ها، کودکان و نوجوانان با فرهنگ و آموزه های قرآنی، سیزدهمین نمایشگاه مردمی فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران ،یکم تا هفتم آبان ماه در مصلی جمعه بابل برگزار می شود.
گرجی با اشاره به اینکه عرضه نرم افزارها، محصولات فرهنگی و قرآنی در نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز با تخفیف ویژه به بازدیدکنندگان عرضه می شود، بیان کرد: برخلاف سال های گذشته،در سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز تنها از ناشران و انتشاراتی که حضور پررنگ در نمایشگاه های قبلی داشتند دعوت شده است.
وی با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز تصریح کرد: برگزاری محفل انسی با قرآن کریم، عصر شعر، برگزاری شعرهای آئینی ،فیلم و داستان های قرآنی از دیگر بخش های جانبی سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران است.
گرجی ،مبارزه با آسیب های اجتماعی که امروزه نوجوانان وجوانان را به شدت تهدید می کند را یکی دیگر از اهداف نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران برشمرد و گفت: به منظور هرچه مطلوب برگزار شدن سیزدهمین نمایشگاه قرآنی صحیفه سبز مازندران، دبیرخانه نمایشگاه از چهار ماه قبل شروع به فعالیت کرده است.
گرجی بیان کرد:امسال فضای نمایشگاه از 2500متر مربع به سه هزار و 500متر مربع افزایش یافته و با 132غرفه از یکم تاهفتم آبان در دونوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.

 

 

 

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار