28405
۲۴ مهر ۱۳۹۶
با هماهنگی مؤسسه پنجمین فصل انجام شد؛

مهدی ۱۰ ساله پس از رسیدن به آرزویش، درگذشت

مهدی کودک ۱۰ ساله اهوازی که در حال مبارزه با بیماری سرطان بود و یکی از طرفداران تیم استقلال به شمار می‌رفت که آرزو داشت فوتبالیست شود به تیم پرسپولیس گل بزند و تا می‌تواند دور مستطیل سبز ورزشگاه بدود و شادی کند.

به گزارش کودک پرس ، بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس یک حاشیه خیلی زیبا داشت که تیم پرسپولیس تهران آرزوی یکی از کودکان اهوازی را برآورده ‌کرد و با گل خوردن شادی را به قلب کوچک این کودک هدیه داد.

مهدی کودک 10 ساله اهوازی که در حال مبارزه با بیماری سرطان بود و یکی از طرفداران تیم استقلال به شمار می‌رفت که آرزو داشت فوتبالیست شود به تیم پرسپولیس گل بزند و تا می‌تواند دور مستطیل سبز ورزشگاه بدود و شادی کند.

با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مؤسسه پنجمین فصل قشنگ آرزوی مرتضی امروز برآورده شد که بر این اساس فدراسیون پذیرفت در بازی شرایط تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان فضایی برای برآوردن آرزوی مرتضی فراهم شود و تیم پرسپولیس هم قبول کرد گل بخورد.

این آرزو برآورده شد و مهدی 10 به آرزویش دست یافت و به پرسپولیس گل زد و توپش وارد دروازه تیم سرخ‌پوشان تهرانی شد.

مهدی پس از گلزنی به علیرضا بیرانوند، یک پیراهن هدیه گرفت و برانکو نیز یک کاپ به رسم هدیه به او اهدا کرد؛ متأسفانه پس تنها 4 روز از این اتفاق زیبا متوجه شدیم که این کودک اهوازی بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

مصیبت وارده را به خانواده این هوادار خردسال تسلیت گفته و برایشان آرزوی صبر از حانب خداوندطلب می‌کنیم.

 

منبع: روزنامه گل

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار