موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
2839
۰۶ شهریور ۱۳۹۵

مرکز تخصصی علوم و نجوم کودکان و نوجوانان فراهان به کمک خیرین احداث می شود

مرکز تخصصی علوم و نجوم برای کودکان و نوجوانان شهرستان فراهان احداث می شود، هزینه ی ساخت این مرکز توسط خیرین فراهانی پرداخت می شود، در ضمن ۵۰۰ متر زمین برای ساخت این مرکز تخصصی از سوی شهرداری و فرمانداری فراهان اهدا شد.

به گزارش کودک پرس     همزمان با سالروز تاسیس کانون فکری کودک و نوجوان شهر فرمهین، طرح توسعه این مرکز با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در فراهان به تصویب رسید.

در جلسه هماهنگی طرح توسعه کانون، محمد حسینی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان با اشاره به همکاری نهادها و ارگانها در گسترش فعالیت های حوزه کودک و نوجوان گفت: امروزه یکی از مهمترین اولویت‌های کاری کانون در استان و در کشور تحقق منویات و مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حوزه کودک و نوجوان است که به‌طور قطع نیل به این مهم در گرو همکاری همه نهادها و ارگانها است.

وی افزود: کانون بعنوان متولی تربیت فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان پیشرو بوده است و در این مسیر مسئولین استانی و شهرستانی همواره حامی فعالیت های فرهنگی بوده اند و به بسط و گسترش بیش از پیش این فعالیت ها کمک کرده اند اما انتظار می رود این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

حسینی افزود: کانون ظرفیتهای بسیار بالایی برای رشد ذهنی و پرورش استعداد های کودک و نوجوان دارد و خوشبختانه با تلاش مربیان مراکز این مهم تحقق پیدا کرده است.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان اظهار کرد: توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در واقع نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید و خروجی آن می‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد.

در ادامه جلسه، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: نظارت و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز و ارزیابی عملکرد آنها و همچنین ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز به‌ منظور جذب و پایدارسازی اعضا از جمله اهداف کانون است.

وی افزود: مستندسازی فعالیت‌های هنری و ادبی شهرستان در بخش اعضا و مربیان، ارتقای سطح دانش و توانمندسازی مربیان، توسعه و تعمیق فعالیت‌های هنری و ادبی استان و همچنین تلاش برای تولید آثار هنرهای نمایشی و ارتقای سطح کیفی آثار از فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فراهان است.

جهانبخش قنبری خاطر نشان کرد: رسالت اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترویج فرهنگ اسلامی و ملی در جامعه است.

در این جلسه طرح توسعه کانون فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فراهان به تصویب رسید، مرکز تخصصی علوم و نجوم برای کودکان و نوجوانان شهرستان فراهان احداث می شود، هزینه ی ساخت این مرکز توسط خیرین فراهانی پرداخت می شود، در ضمن ۵۰۰ متر زمین برای ساخت این مرکز تخصصی از سوی شهرداری و فرمانداری فراهان اهدا شد.

 

 

 

منبع:    دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار