28265
۲۴ مهر ۱۳۹۶
انتشار نشریات شاهد

انتشار نشریات شاهد جوان و کودک ویژه مهرماه

شماره جدید نشریات شاهد جوان و کودک ویژه مهرماه 1396 منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ،یکصد و چهل و ششمین شماره از نشریه «شاهد جوان» ویژه مهرماه 1396 منتشر شد.
در این شماره مطالبی چون «تاثیر پدر و مادر در هویت یابی جوانان»، «شهید شوشتری شهید وحدت امنیت و خدمت»، «پدیده ارتباط توهمی و استراتژی تفکیک ذهنی»، «سنت نذری در آداب ایرانیها»، «بیست و چهار ساعت نبرد سنگین هوایی»، «فیلم‌های عاشورایی‌»، «نگاهی علمی به صنعت جهانگردی» و «روایت اولین اسیر فراری» خواندنی شده‌اند.
در بخشی از مطلبی با عنوان «روایت اولین اسیر فراری» می‌خوانیم: «… ساعت حدود 6 صبح بود که به روستایی رسیدیم، کم کم داشت خیالمان راحت می‌شد که یکهو صدای هلی کوپتر هر سه نفرمان را سر جایمان میخکوب کرد. مطمئن بودیم دنبال ما آمده. برای همین با سرعت هرچه تمام به طرف باغی در روستا که پرچینی از درخت شاتوت داشت دویدیم. رفتیم لابلای شاخه‌های تیز درخت شاتوت، شاخه‌ها بدنمان را خراش می‌دادند، اما چاره ای نبود همان جا ایستاده لای شاخه‌ها روزمان را شب کردیم….»
انتشارات شاهد تازه‌ترین شماره از نشریه شاهد جوان را در قطع وزیری، 60 صفحه، مصور و به بهای 2‌هزار و 500 تومان منتشر کرد.
همچنین تازه‌ترین شماره از نشریه «شاهد کودک» ویژه مهرماه 1396 با مطالبی درباره آغاز سال تحصیلی و فصل پاییز منتشر شد، در پشت جلد این شماره نیز تصویر فرزند شهید حججی نقش بسته است.
در این شماره مطالبی چون «نماز»، «اخم دفتر نقاشی»، «انجام بده و یاد بگیر، رنگ کن»، «آسمان آبی زمین پاک»، «تمیزی خوبه خوبه»، «پلیس مهربان»، «آتش‌نشان قهرمان»، «گنجشکی با پرهای سفید»، «جدول»، «سالم بمانیم»، «گُل آشتی»، «بچه‌های مجله»، «چیستان»، «معرفی کتاب» و مسابقه خواندنی شده‌اند.
در بخشی از داستان «اخم دفتر نقاشی» می‌خوانیم: «دفتر نقاشی دلش گرفته بود. بد جوری اخمهاش تو هم بود. زل زده بود به سارا کوچولو. یه عالمه سوال از او داشت. سارا هر روز که از مدرسه می‌آمد، فوری سراغ دفتر نقاشی‌اش می‌رفت. دفتر را بر می‌داشت و تند‌تند ورق می‌زد. توی هر ورق یک خط می‌کشید. خوراکی که می‌خورد، دست خیسش را روی کاغذ‌های دفتر می‌گذاشت. روی جلدش را خط خطی می‌کرد. وقتی هم از اون خسته می‌شد، پرتش می‌کرد گوشه اتاق. دفتر نقاشی خیلی از دست سارا عصبانی بود. باید فکر چاره‌ای می‌افتاد. یک‌دفعه فکر به نظرش رسید. تصمیم گرفت با سارا قهر کند. یک قهر درست و حسابی!…»
انتشارات شاهد یکصد و چهل و یکمین شماره از نشریه شاهد کودک را در 28 صفحه مصور، قطع خشتی و به بهای 2 ‌هزار و 200 تومان منتشر کرد.

 

 

 

 

منبع:ایثار

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار