موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
27717
۲۰ مهر ۱۳۹۶
مدیر روابط عمومی فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خبر داد؛

برگزاری طرح فرهنگ مذهبی «قصه های کودکانه حسینی» برای کودکان کاشانی

مدیر روابط عمومی فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری طرح فرهنگ مذهبی «قصه های کودکانه حسینی» به مناسبت همزمانی محرم حسینی و هفته ملی کودک برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست کاشانی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مدیر روابط عمومی فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، گفت: این طرح فرهنگ مذهبی ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 20 مهرماه در نمازخانه کمیته امداد امام خمینی(ره) ویژه کودکان بدسرپرست و بی سرپرست زیر پوشش این کمیته برگزار می شود.

رضا گلسرخی، افزود: بیان«قصه های کودکانه حسینی» با محتوای عاشورایی درراستای آشنایی این کودکان با مفاهیم و آموزه های ناب قیام سالار شهیدان به زبان جذاب و مبتنی بر داستان کودکانه اجرا می شود.

وی افزود: ‌نقاشی کودکان، ساخت کاردستی، اجرای مسابقه و اهدای هدایا به شرکت‌کنندگان علاوه بر قصه گویی از دیگر برنامه های این ویژه برنامه است.

به گفته وی، اداره «شهر سالم» از مجموعه های مدیریت خدمات و مشارکت های اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برنامه های مختلفی را در حوزه کودکان و فرزندان خانواده های آسیب پذیر در طول سال به فراخور ایام و مناسبت ها بر اساس رویکرد حمایتی و آموزشی برگزار می کند که این طرح قصه خوانی یکی از برنامه ها است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار