27669
۱۹ مهر ۱۳۹۶
قیومی زاده ؛

قصه «خروس گردو دزد» به مرحله منطقه‌ای راه یافت

بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد هم‌زمان با هفته ملی کودک برگزار شد که طی آن قصه‌گوی ابرکوهی از بین 70 نفر به مرحله منطقه‌ای راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، هم‌زمان با گرامیداشت هفته ملی کودک، بیستمین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد که طی آن فریبا قیومی زاده مربی ادبی مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه، به مرحله منطقه‌ای راه یافت.

قیومی زاده در این رابطه اظهار کرد: این جشنواره در 6 بخش آزاد، نوجوان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، مربیان، رضوی و فراگیر در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار شد.

وی تصریح کرد: قصه «خروس گردو دزد» که بازنویسی آن نیز توسط خودم انجام شد در بخش مربیان کانونی و در رقابت با 70 قصه‌گو پس از راه‌یابی به مرحله استانی، در اختتامیه جشنواره مذکور به‌عنوان اثر راه‌یافته به مرحله منطقه‌ای معرفی شد.

این هنرمند ابرکوهی بابیان اینکه رقابت‌های مذکور طی سه روز انجام شد، افزود: مرحله بعدی این جشنواره که به‌صورت منطقه‌ای خواهد بود، به میزبانی یزد در تاریخ 28 تا 30 آذرماه برگزار می‌شود.

گفتنی است قیومی زاده که هم‌اکنون مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است، به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در زمینه شعر و داستان‌نویسی، قصه‌گویی، مجری‌گری و … فعالیت دارد.

 

 

 

 

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار