27517
۱۹ مهر ۱۳۹۶
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد؛

طرح ملی دست‌های مهربان همزمان با هفته کودک در استان مرکزی برگزار شد

اشتری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای طرح ملی دست های مهربان برای سومین سال متوالی در شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای طرح ملی دست های مهربان در هفته ملی کودک در استان مرکزی خبر داد.

اشتری گفت: طرح ملی دست های مهربان برای سومین سال متوالی است که همزمان با سراسر کشور در شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح کودکان اسباب بازی های سالم خود را به مراکز امور جوانان هلال احمر شهر خود تحویل می دهند و ما نیز آنها را بر اساس نیاز و سن کودکان در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین شهر توزیع می کنیم.

اشتری با بیان اینکه طرح ملی دست های مهربانی موجب تقویت حس نوع دوستی در بچه ها و از دوران کودکی می شود، افزود: این طرح راهی برای تمرین نیکوکاری و بشردوستی است.

وی هدف از اجری این طرح را همدلی نونهالان با همسالان خود و همچنین فرهنگ سازی برای یادگیری نوعدوستی و کمک به همنوع عنوان کرد.

وی برپایی ایستگاه های نقاشی و همچنین برپایی کارگاه های کاردستی ویژه غنچه های هلال را از دیگر برنامه های هفته ملی کودک در استان مرکزی دانست که در کانون های غنچه های هلال استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار